Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μαθαίνουμε τις 4 εποχές και τους 12 μήνες παρέα με ένα χάρτινο πιάτο

Πηγή: karudotsouflo.blogspot.com


Μια εύκολη χειροτεχνία για να μάθουν τα παιδιά τις εποχές και τους μήνες του του χρόνου!

  Γι αυτό το παιχνίδι χρειαστήκαμε μόνο:

✔Ένα χάρτινο πιάτο
✔Χαρτόνια κάνσον σε κόκκινο, κίτρινο, πράσινο και γαλάζιο χρώμα
✔Κομμάτια από παλιά βιβλία ή περιοδικά που να έχουν σχέση με το θέμα μας


Μια-χειροτεχνία-για-τις-4-εποχές-και-τους-12-μήνες-του-χρόνου!


Πως το κάναμε: 

✔Στον πάτο του πιάτου κολλήσαμε κάθε εποχή σε διαφορετικό χρώμα. Κίτρινο για το χειμώνα, κόκκινο για την άνοιξη, πράσινο και το καλοκαίρι και γαλάζιο για το φθινόπωρο.

✔Σε κάθε χρώμα έγραψα τους 3 μήνες που αντιστοιχούν την εποχή του. Έτσι έφτιαξα τους 12 μήνες. Ανάμεσα στους μήνες κολλήσαμε κάτι που να τους χαρακτηρίζει. Θάλασσα και παγωτά για τους καλοκαιρινούς μήνες ας πούμε ή χιόνια για τους χειμερινούς. 

✔Για το πάνω τμήμα έκοψα χαρτόνι στο χρώμα κάθε εποχής που να ταιριάζει ακριβώς στο μέγεθος με το από κάτω μέρος. Έγραψα το όνομα της εποχής και κόλλησα τμήμα από ένα δέντρο (το ίδιο δέντρο είναι για όλες τις εποχές) για να ξεχωρίζει από τα κλαδιά η εποχή.

Κι έτοιμο! Οι 4 εποχές στο πιάτο!!

Μια-χειροτεχνία-για-τις-4-εποχές-και-τους-12-μήνες-του-χρόνου!



Μια-χειροτεχνία-για-τις-4-εποχές-και-τους-12-μήνες-του-χρόνου!


Όποιος λοιπόν βγάζει ένα κομμάτι - εποχή από κάτω βρίσκεις τους μήνες της!

Μια-χειροτεχνία-για-τις-4-εποχές-και-τους-12-μήνες-του-χρόνου!


Και σιγά σιγά προσπαθούμε να τους μάθουμε! 

Μια-χειροτεχνία-για-τις-4-εποχές-και-τους-12-μήνες-του-χρόνου!


Ο πιο μικρός της παρέας μπορεί να το κάνει και παζλ!

Μια-χειροτεχνία-για-τις-4-εποχές-και-τους-12-μήνες-του-χρόνου!


Κι όλα αυτά από ένα χάρτινο πιάτο, λίγα χαρτόνια και μερικές εικόνες!

Μια-χειροτεχνία-για-τις-4-εποχές-και-τους-12-μήνες-του-χρόνου!


Αν κι εσείς δυσκολεύεστε να μάθετε τις εποχές και τους μήνες τους, δοκιμάστε να τα σερβίρετε στο πιάτο. Ίσως βοηθήσει!


Τις καλησπέρες μου!!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Είναι απαραίτητο οι θεραπείες των παιδιών να συνεχίζονται το Καλοκαίρι; (Εργοθεραπεία, Λογοθεραπεία, Ειδική διαπαιδαγώγηση, Ψυχολογική υποστήριξη)

  Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα, ελπίζω να είστε όλοι καλά! Σήμερα σκέφτηκα να αναλύσουμε ένα φλέγον ζήτημα που κάθε χρόνο τέτοιο καιρό έρχεται στην επιφάνεια και δεν είναι άλλο από το αν πρέπει τα παιδιά να συνεχίζουν τις θεραπείες μετά το πέρας του κλεισίματος του σχολείου. Θέλω να πω εδώ ότι κάθε γονιός είναι ο μοναδικός άνθρωπος που παίρνει την τελική απόφαση για το παιδί και θα πρέπει να γίνεται σεβαστή η απόφασή του καθώς αυτός είναι που γνωρίζει καλύτερα το παιδί του. Από την δική μου εμπειρία θα σας πω: Οι θεραπείες δεν είναι μάθημα, είναι απαραίτητες για την εξέλιξη του παιδιού και πιθανή διακοπή χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του εκάστοτε θεραπευτή μπορεί να επιφέρει παλινδρόμηση και να καθυστερήσει σθεναρά την αποκατάσταση του παιδιού σε τυχόν δυσκολίες του. Δοκιμάζεται η θεραπευτική σχέση. Ίσως το πιο σημαντικό για εμένα. Μια διακοπή με τόσο χρονικό διάστημα αποχής θα κινδυνεύσει να χαθεί η επαφή με τον θεραπευτή. Οι θεραπείες συνήθως γίνονται μέσα από τα ενδιαφέροντα του

Τικ Τακ Μπουμ, ένα παιχνίδι που αναπτύσσει πολλές δεξιότητες

Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα,καλησπέρα!! Σήμερα μετά από πολύ καιρό, βρήκα λίγο ελεύθερο χρόνο και θα σας παρουσιάσω ένα παιχνίδι που πραγματικά ενθουσίασε εμένα και τους μικρούς μου φίλους. Τικ Τακ Μπούμ λοιπόν! Πως παίζεται (οδηγίες από την συσκευασία):  Ένα εκρηκτικό επιτραπέζιο παιχνίδι λέξεων που θα σου ανατινάξει το μυαλό! Πες μία λέξη που να περιέχει τα γράμματα της κάρτας και ξεφορτώσου τη "βόμβα" στον επόμενο, πριν ανατιναχτεί στα χεριά σου Τι δεξιότητες αναπτύσσει: Η κύρια δεξιότητα που αναπτύσσει είναι ότι το παιδί εξασκείται στην προφορική φωνολογική ενημερότητα που είναι προπομπός της γράφω-φωνολογικής ενημερότητας που είναι μια σημαντική δεξιότητα για τις σχολικές επιδόσεις.(Ανάγνωση-γραφή). Επιπλέον αναπτύσσει το λεξιλόγιο του παιδιού, καθώς  το παιδί"εκφράζεται λεκτικά και κατανοεί καινούριες έννοιες. Επιπρόσθετα αφού υπάρχει χρόνος για να δημιουργήσει το παιδί τη  λέξη  αυξάνεται  η ταχύτητα επεξεργασίας της σκέψης του. Παραδείγμ

Πως σχετίζονται οι μαθησιακές δυσκολίες με την αυτοεκτίμηση;

  Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα ελπίζω να είστε καλά! Σήμερα σκέφτηκα να μιλήσουμε για ένα μείζον θέμα για τη σύνδεση της αυτοεκτίμησης με τις μαθησιακές δυσκολίες. Κάθε μέρα συναντάω γονείς να με ρωτάνε γιατί τα παιδιά τους που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες νιώθουν ματαιωμένα, γιατί τα παρατάνε και γιατί έχουν χαμηλή αυτοπεποίθηση. Η απάντηση μου είναι γιατί αυτά τα παιδιά καταλαβαίνουν πως δεν τα καταφέρνουν νιώθουν άσχημα για τον εαυτό τους και αποσύρονται από τη μάθηση. Συχνά χρησιμοποιώ ένα δικό μου παράδειγμα με τη μαγειρική, ξέρω πως δεν είμαι καλή, άρα αποσύρομαι από το μαγείρεμα και βρίσκω ένα κάρο δικαιολογίες για να μην το κάνω και στη συνέχεια νιώθω ταυτόχρονα ανακούφιση και ανεπάρκεια. Τι είναι όμως αυτοεκτίμηση; Σύμφωνα με ορισμούς η αυτοεκτίμηση  είναι η αξιολόγηση και η αίσθηση της δικής μας αξίας, ικανοτήτων, επιδόσεων και γενικά της αντίληψής μας για τον εαυτό μας. Περιλαμβάνει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τον εαυτό μας σε σχέση με τους άλλου