Δευτέρα, 8 Ιανουαρίου 2018

Δραστηριότητα ορθογραφίας

Γράφει η Δέσποινα Χατζησταυρίδου

Eιδική Παιδαγωγός

Η εκμάθηση της ορθογραφίας δυσκολεύει τα παιδιά σε μικρές ηλικίες!
Για αυτό το λόγο χρειάζεται κόλπα-παιχνίδια για να καταφέρουν γρήγορα αλλά και χωρίς κόπο γονείς και παιδιά το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Μια εύκολη και γρήγορη λύση αποτελεί η παρακάτω δραστηριότητα με την οποία το παιδί μπορεί να κατανοήσει και να απομνημονεύσει τις καταλήξεις των ρημάτων. 

Τα υλικά που θα χρειαστείτε είναι:

1 ή περισσότερα χαρτόνια ή χαρτιά Α4 ( αναλόγως πόσα ρήματα θέλετε να γράψετε)
2 μαρκαδόρους με διαφορετικό χρώμα 
2 ή περισσότερα ξυλάκια του γιατρού (γλωσσοπιέστρα)

Αρχικώς με το ένα χρώμα γράφετε το θέμα της λέξης πχ αν το ρήμα είναι βάζω γράφετε βαζ ,  και μετά τα υπόλοιπα ρήματα το ένα κάτω από το άλλο. Έπειτα στο ξυλάκι γράφετε με το άλλο χρώμα τις διάφορες καταλήξεις –ω,-εις,-ει,- ουμε, -ετε, -ουν.  
Στόχος είναι το παιδί κάθε φορά να βρίσκει  την κατάλληλη κατάληξη στο ξυλάκι  και να το τοποθετεί στο ανάλογο ρήμα με αποτέλεσμα να το διαβάσει όσες φορές χρειαστεί ώσπου να το καταλάβει και να το θυμάται. 
Παρακάτω επισυνάπτονται κάποια παραδείγματα:


Μπορείτε με αυτό τον τρόπο στον ελεύθερο χρόνο του να παίξετε κάνοντας το εναλλάξ πότε εσείς και πότε το παιδί.
Επιπλέον αυτό ενδείκνυται για την ορθογραφία της ημέρας διότι είναι ένας απλός και παράλληλα διασκεδαστικός τρόπος εκμάθησης.
Καλή σας διασκέδαση!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου