Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παρουσίαση Βιβλίου: Ο ΓΑΜΟΣ ΤΟΥ ΚΟΝΤΟΠΙΘΑΡΟΥ

Γράφει η Αγγελίνα Παπαθανασίου

Διαχειρίστρια της ομάδας του fb ΠΑΙΔΙΚΗ-ΕΦΗΒΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ


Βιβλίο: Ο γάμος του Κοντοπίθαρου

Συγγραφέας: Σοφία Νέμα

Εκδόσεις: Πατάκη

Εικονογράφηση: Τόμεκ Γιοβάνη

Ηλικία: 7±


Υπόθεση:


Ο Κοντοπίθαρος, βασιλιάς της Πλατανοχώρας, αποφασίζει να παντρευτεί. Διοργανώνει λοιπόν έναν βασιλικό χορό για να διαλέξει νύφη. Όμως τα πράγματα δε θα πάνε τόσο καλά όσο θα περίμενε. Η επίσκεψη του δούκα Παραδόπιστου και της κόρης του Ψηλομύτας, καθώς και το μυστικό ενός καλά κρυμμένου θησαυρού προκαλούν πονοκέφαλο και αναπάντεχα προβλήματα στο βασιλιά μας. Ο Κοντοπίθαρος πέφτει θύμα συνωμοσίας και κινδυνεύει να παντρευτεί τη λάθος γυναίκα, αλλά και να χάσει έναν θησαυρό αμύθητης αξίας… 
Ποιος μπορεί να ξεσκεπάσει τους συνωμότες; 
Πού είναι κρυμμένος αυτός ο περιβόητος θησαυρός και γιατί είναι τόσο σπουδαίος;
Ο Κοντοπίθαρος θα παντρευτεί τη σωστή ή τη λάθος γυναίκα;Ποιος θα πάρει τον θησαυρό στο τέλος; 
Ευτυχώς, με τη βοήθεια του δικαστή Σπαζοκέφαλου, του πρωθυπουργού Φακιδομούρη και της μάγισσας Ξεμαλλιάρας, τα πράγματα φαίνεται πως θα βρουν γρήγορα τη λύση τους… ή μήπως όχι;

Μηνύματα:
Μια τρυφερή ιστορία γεμάτη χιούμορ, αγωνία και ανατροπές που φτιάχτηκε ειδικά για να μας υπενθυμίσει ότι οι επιλογές μας στη ζωή πρέπει να γίνονται με γνώμονα την αγάπη, τη δικαιοσύνη και την τιμιότητα και πως ίσως όλοι μας να έχουμε κάπου κρυμμένο έναν θησαυρό σαν του Κοντοπίθαρου… μόνο που δεν το ξέρουμε!
Μια ιστορία με χιούμορ και μηνύματα για την φιλία, την αληθινή αγάπη και την διαφορετικότητα. Την απολαύσαμε πραγματικά και σας την προτείνουμε!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Είναι απαραίτητο οι θεραπείες των παιδιών να συνεχίζονται το Καλοκαίρι; (Εργοθεραπεία, Λογοθεραπεία, Ειδική διαπαιδαγώγηση, Ψυχολογική υποστήριξη)

  Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα, ελπίζω να είστε όλοι καλά! Σήμερα σκέφτηκα να αναλύσουμε ένα φλέγον ζήτημα που κάθε χρόνο τέτοιο καιρό έρχεται στην επιφάνεια και δεν είναι άλλο από το αν πρέπει τα παιδιά να συνεχίζουν τις θεραπείες μετά το πέρας του κλεισίματος του σχολείου. Θέλω να πω εδώ ότι κάθε γονιός είναι ο μοναδικός άνθρωπος που παίρνει την τελική απόφαση για το παιδί και θα πρέπει να γίνεται σεβαστή η απόφασή του καθώς αυτός είναι που γνωρίζει καλύτερα το παιδί του. Από την δική μου εμπειρία θα σας πω: Οι θεραπείες δεν είναι μάθημα, είναι απαραίτητες για την εξέλιξη του παιδιού και πιθανή διακοπή χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του εκάστοτε θεραπευτή μπορεί να επιφέρει παλινδρόμηση και να καθυστερήσει σθεναρά την αποκατάσταση του παιδιού σε τυχόν δυσκολίες του. Δοκιμάζεται η θεραπευτική σχέση. Ίσως το πιο σημαντικό για εμένα. Μια διακοπή με τόσο χρονικό διάστημα αποχής θα κινδυνεύσει να χαθεί η επαφή με τον θεραπευτή. Οι θεραπείες συνήθως γίνονται μέσα από τα ενδιαφέροντα του

Τικ Τακ Μπουμ, ένα παιχνίδι που αναπτύσσει πολλές δεξιότητες

Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα,καλησπέρα!! Σήμερα μετά από πολύ καιρό, βρήκα λίγο ελεύθερο χρόνο και θα σας παρουσιάσω ένα παιχνίδι που πραγματικά ενθουσίασε εμένα και τους μικρούς μου φίλους. Τικ Τακ Μπούμ λοιπόν! Πως παίζεται (οδηγίες από την συσκευασία):  Ένα εκρηκτικό επιτραπέζιο παιχνίδι λέξεων που θα σου ανατινάξει το μυαλό! Πες μία λέξη που να περιέχει τα γράμματα της κάρτας και ξεφορτώσου τη "βόμβα" στον επόμενο, πριν ανατιναχτεί στα χεριά σου Τι δεξιότητες αναπτύσσει: Η κύρια δεξιότητα που αναπτύσσει είναι ότι το παιδί εξασκείται στην προφορική φωνολογική ενημερότητα που είναι προπομπός της γράφω-φωνολογικής ενημερότητας που είναι μια σημαντική δεξιότητα για τις σχολικές επιδόσεις.(Ανάγνωση-γραφή). Επιπλέον αναπτύσσει το λεξιλόγιο του παιδιού, καθώς  το παιδί"εκφράζεται λεκτικά και κατανοεί καινούριες έννοιες. Επιπρόσθετα αφού υπάρχει χρόνος για να δημιουργήσει το παιδί τη  λέξη  αυξάνεται  η ταχύτητα επεξεργασίας της σκέψης του. Παραδείγμ

Πως σχετίζονται οι μαθησιακές δυσκολίες με την αυτοεκτίμηση;

  Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα ελπίζω να είστε καλά! Σήμερα σκέφτηκα να μιλήσουμε για ένα μείζον θέμα για τη σύνδεση της αυτοεκτίμησης με τις μαθησιακές δυσκολίες. Κάθε μέρα συναντάω γονείς να με ρωτάνε γιατί τα παιδιά τους που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες νιώθουν ματαιωμένα, γιατί τα παρατάνε και γιατί έχουν χαμηλή αυτοπεποίθηση. Η απάντηση μου είναι γιατί αυτά τα παιδιά καταλαβαίνουν πως δεν τα καταφέρνουν νιώθουν άσχημα για τον εαυτό τους και αποσύρονται από τη μάθηση. Συχνά χρησιμοποιώ ένα δικό μου παράδειγμα με τη μαγειρική, ξέρω πως δεν είμαι καλή, άρα αποσύρομαι από το μαγείρεμα και βρίσκω ένα κάρο δικαιολογίες για να μην το κάνω και στη συνέχεια νιώθω ταυτόχρονα ανακούφιση και ανεπάρκεια. Τι είναι όμως αυτοεκτίμηση; Σύμφωνα με ορισμούς η αυτοεκτίμηση  είναι η αξιολόγηση και η αίσθηση της δικής μας αξίας, ικανοτήτων, επιδόσεων και γενικά της αντίληψής μας για τον εαυτό μας. Περιλαμβάνει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τον εαυτό μας σε σχέση με τους άλλου