Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πασχαλινές δραστηριότητες για όλη την οικογένεια

Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη


Το Πάσχα πλησιάζει και θα έχουμε περισσότερο χρόνο με τα μικρά αγγελούδια μας!

Πως όμως μπορούμε να αξιοποιήσουμε δημιουργικά τον χρόνο;

Παρακάτω θα ακολουθήσουν κάποιες προτάσεις χωρίς να ξεχνάμε πώς κάθε οικογένεια είναι διαφορετική και έχει τις δικές της ανάγκες!

  • Βάψετε μαζί με τα παιδιά τα αυγά και πλάσετε κουλουράκια. Αυτές οι δραστηριότητες αφενός ενισχύουν την σχέση μεταξύ γονιών-παιδιών και αφετέρου αναπτύσσουν την κινητικότητα των παιδιών.
  • Φτιάξτε πασχαλινές κάρτες. Φτιάξτε μαζί με τα παιδιά πασχαλινές κάρτες με ευχές και ζωγραφιές και αφήστε τα παιδιά να τις μοιράσουν εκεί που θέλουν. Ας μην ξεχνάμε ότι το νόημα των γιορτών είναι να δίνουμε και να παίρνουμε αγάπη!
  • Δείτε ταινίες ή διαβάστε βιβλία με θέμα το Πάσχα. Αυτές οι δραστηριότητες χαλαρώνουν και μικρούς και μεγάλους, ειδικά αν φτιάχνετε το ποπ-κορν μαζί με τα παιδιά.(Χα).
  • Κάντε βόλτες μαζί με τα παιδιά σας. Επισκεφτείτε μουσεία, βγείτε σε πάρκα και σε παιδικές χαρές, κόψτε λουλούδια, επισκεφτείτε ιδρύματα με τα παιδιά και δώστε ότι δεν χρειάζεστε σε άλλους ανθρώπους. Η πρόταση κλειδί είναι χαρείτε μαζί με τα παιδιά σας!
  • Παίξτε επιτραπέζια μαζί με τα παιδιά. Διοργανώστε βραδιές ατελείωτου παιχνιδιού με μικρά "στοιχήματα". Τα παιδιά θα ξετρελαθούν
  • Διακοσμήσετε τις λαμπάδες με χειροποίητες κατασκευές των παιδιών. Δώστε τη χαρά στα παιδιά σας να δημιουργήσετε.

Δώστε στα παιδιά την ευκαιρία να ξεκουραστούν από το απαιτητικό πρόγραμμα της καθημερινότητας! ! Αφήστε λίγο το διάβασμα στην άκρη!

Προσπαθήστε να μεταφέρετε το νόημα της αγάπης στα παιδιά με το παράδειγμα σας!!

Αφήστε λίγο όλη η οικογένεια τις οθόνες και βάλτε κίνηση, δημιουργία και χαρά στη ζωή σας!

Μέρες αγάπης και χαράς εύχομαι για εσάς και τις οικογένειες σας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Είναι απαραίτητο οι θεραπείες των παιδιών να συνεχίζονται το Καλοκαίρι; (Εργοθεραπεία, Λογοθεραπεία, Ειδική διαπαιδαγώγηση, Ψυχολογική υποστήριξη)

  Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα, ελπίζω να είστε όλοι καλά! Σήμερα σκέφτηκα να αναλύσουμε ένα φλέγον ζήτημα που κάθε χρόνο τέτοιο καιρό έρχεται στην επιφάνεια και δεν είναι άλλο από το αν πρέπει τα παιδιά να συνεχίζουν τις θεραπείες μετά το πέρας του κλεισίματος του σχολείου. Θέλω να πω εδώ ότι κάθε γονιός είναι ο μοναδικός άνθρωπος που παίρνει την τελική απόφαση για το παιδί και θα πρέπει να γίνεται σεβαστή η απόφασή του καθώς αυτός είναι που γνωρίζει καλύτερα το παιδί του. Από την δική μου εμπειρία θα σας πω: Οι θεραπείες δεν είναι μάθημα, είναι απαραίτητες για την εξέλιξη του παιδιού και πιθανή διακοπή χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του εκάστοτε θεραπευτή μπορεί να επιφέρει παλινδρόμηση και να καθυστερήσει σθεναρά την αποκατάσταση του παιδιού σε τυχόν δυσκολίες του. Δοκιμάζεται η θεραπευτική σχέση. Ίσως το πιο σημαντικό για εμένα. Μια διακοπή με τόσο χρονικό διάστημα αποχής θα κινδυνεύσει να χαθεί η επαφή με τον θεραπευτή. Οι θεραπείες συνήθως γίνονται μέσα από τα ενδιαφέροντα του

Τικ Τακ Μπουμ, ένα παιχνίδι που αναπτύσσει πολλές δεξιότητες

Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα,καλησπέρα!! Σήμερα μετά από πολύ καιρό, βρήκα λίγο ελεύθερο χρόνο και θα σας παρουσιάσω ένα παιχνίδι που πραγματικά ενθουσίασε εμένα και τους μικρούς μου φίλους. Τικ Τακ Μπούμ λοιπόν! Πως παίζεται (οδηγίες από την συσκευασία):  Ένα εκρηκτικό επιτραπέζιο παιχνίδι λέξεων που θα σου ανατινάξει το μυαλό! Πες μία λέξη που να περιέχει τα γράμματα της κάρτας και ξεφορτώσου τη "βόμβα" στον επόμενο, πριν ανατιναχτεί στα χεριά σου Τι δεξιότητες αναπτύσσει: Η κύρια δεξιότητα που αναπτύσσει είναι ότι το παιδί εξασκείται στην προφορική φωνολογική ενημερότητα που είναι προπομπός της γράφω-φωνολογικής ενημερότητας που είναι μια σημαντική δεξιότητα για τις σχολικές επιδόσεις.(Ανάγνωση-γραφή). Επιπλέον αναπτύσσει το λεξιλόγιο του παιδιού, καθώς  το παιδί"εκφράζεται λεκτικά και κατανοεί καινούριες έννοιες. Επιπρόσθετα αφού υπάρχει χρόνος για να δημιουργήσει το παιδί τη  λέξη  αυξάνεται  η ταχύτητα επεξεργασίας της σκέψης του. Παραδείγμ

Πως σχετίζονται οι μαθησιακές δυσκολίες με την αυτοεκτίμηση;

  Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα ελπίζω να είστε καλά! Σήμερα σκέφτηκα να μιλήσουμε για ένα μείζον θέμα για τη σύνδεση της αυτοεκτίμησης με τις μαθησιακές δυσκολίες. Κάθε μέρα συναντάω γονείς να με ρωτάνε γιατί τα παιδιά τους που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες νιώθουν ματαιωμένα, γιατί τα παρατάνε και γιατί έχουν χαμηλή αυτοπεποίθηση. Η απάντηση μου είναι γιατί αυτά τα παιδιά καταλαβαίνουν πως δεν τα καταφέρνουν νιώθουν άσχημα για τον εαυτό τους και αποσύρονται από τη μάθηση. Συχνά χρησιμοποιώ ένα δικό μου παράδειγμα με τη μαγειρική, ξέρω πως δεν είμαι καλή, άρα αποσύρομαι από το μαγείρεμα και βρίσκω ένα κάρο δικαιολογίες για να μην το κάνω και στη συνέχεια νιώθω ταυτόχρονα ανακούφιση και ανεπάρκεια. Τι είναι όμως αυτοεκτίμηση; Σύμφωνα με ορισμούς η αυτοεκτίμηση  είναι η αξιολόγηση και η αίσθηση της δικής μας αξίας, ικανοτήτων, επιδόσεων και γενικά της αντίληψής μας για τον εαυτό μας. Περιλαμβάνει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τον εαυτό μας σε σχέση με τους άλλου