Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παρουσίαση Βιβλίου: "Τα χαμένα χρώματα του Ουράνιου τόξου"

Γράφει η Αγγελίνα Παπαθανασίου

Διαχειρίστρια της ομάδας στο fb ΠΑΙΔΙΚΗ-ΕΦΗΒΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ    


Πηγή: http://thematofylakes.gr


Στοιχεία βιβλίου:
Τίτλος: Τα χαμένα χρώματα του ουράνιου τόξου
Συγγραφέας: Δελίνα Βασιλειάδη
Εικονογράφηση: Βικτώρια Καπλάνη
Σελίδες: 64
Ηλικία: 4+
Eκδόσεις: Mιχάλη Σιδέρη
ISBN: 978-960-468-188-4
Περίληψη: Μια όμορφη περιπέτεια ξεκινά όταν ένα κοριτσάκι, η Λίλα, προσφέρεται να βοηθήσει το απαρηγόρητο Ουράνιο Τόξο που έχει χάσει όλα του τα χρώματα και πλέον είναι γκρι.
Θα καταφέρει η Λίλα να ξαναφέρει τα χρώματα στο Ουράνιο Τόξο; Ποιος θα την βοηθήσει; Πόσο σημαντικό είναι να υπάρχουν κοντά μας φίλοι αληθινοί που μας αγαπούν, μας υποστηρίζουν και μας βοηθούν να αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες;
Προσωπική ΆποψηΗ Λίλα, σε μια βόλτα της στο δάσος, θα ακούσει κλάματα να έρχονται πίσω από ένα θάμνο. Βρίσκει λοιπόν ένα ουράνιο τόξο να κλαίει με λυγμούς γιατί είχε χάσει όλα του τα χρώματα και είχε γίνει γκρι.
Η Λίλα θέλει αμέσως να το βοηθήσει, αλλά μη ξέροντας τι πρέπει να κάνει για να βρει και πάλι τα χρώματά του, ζητάει βοήθεια από τη σοφή Κουκουβάγια.
Τι θα της προτείνει η Κουκουβάγια; Θα καταφέρει η Λίλα να δώσει και πάλι τα χρώματά του στο ουράνιο τόξο για να γίνει και πάλι χαρούμενο;
Ένα όμορφο και τρυφερό παραμύθι, για την δύναμη της φιλίας και της αγάπης. Τα παιδιά μέσα από την ιστορία της Δελίνας Βασιλειάδη, κατανοούν ότι όταν υπάρχουν άνθρωποι που νοιάζονται και βοηθούν άλλους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν προβλήματα, τότε ο κόσμος μας μπορεί να γίνει καλύτερος.
Το θέμα είναι να αντιληφθούν τα παιδιά πως, παρά το γεγονός ότι στη ζωή πάντα θα εμφανίζονται προβλήματα και εμπόδια, υπάρχουν τρόποι να τα αντιμετωπίζουμε. Στις δύσκολες στιγμές μας πρέπει να εξωτερικεύουμε τα συναισθήματα και τις σκέψεις μας, να εκφράζουμε τους προβληματισμούς μας και να στρεφόμαστε για βοήθεια στους ανθρώπους που μας αγαπούν, την οικογένεια και τους φίλους μας.Στις τελευταίες σελίδες του βιβλίου, τα παιδιά θα βρουν όμορφα παιχνίδια σχετικά με την ιστορία που διάβασαν και θα περάσουν δημιουργικά τον ελεύθερο χρόνο τους.
Φιλία, αγάπη, καλοσύνη, συμπόνια. Ένας υπέροχος πολύχρωμος κόσμος.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Είναι απαραίτητο οι θεραπείες των παιδιών να συνεχίζονται το Καλοκαίρι; (Εργοθεραπεία, Λογοθεραπεία, Ειδική διαπαιδαγώγηση, Ψυχολογική υποστήριξη)

  Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα, ελπίζω να είστε όλοι καλά! Σήμερα σκέφτηκα να αναλύσουμε ένα φλέγον ζήτημα που κάθε χρόνο τέτοιο καιρό έρχεται στην επιφάνεια και δεν είναι άλλο από το αν πρέπει τα παιδιά να συνεχίζουν τις θεραπείες μετά το πέρας του κλεισίματος του σχολείου. Θέλω να πω εδώ ότι κάθε γονιός είναι ο μοναδικός άνθρωπος που παίρνει την τελική απόφαση για το παιδί και θα πρέπει να γίνεται σεβαστή η απόφασή του καθώς αυτός είναι που γνωρίζει καλύτερα το παιδί του. Από την δική μου εμπειρία θα σας πω: Οι θεραπείες δεν είναι μάθημα, είναι απαραίτητες για την εξέλιξη του παιδιού και πιθανή διακοπή χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του εκάστοτε θεραπευτή μπορεί να επιφέρει παλινδρόμηση και να καθυστερήσει σθεναρά την αποκατάσταση του παιδιού σε τυχόν δυσκολίες του. Δοκιμάζεται η θεραπευτική σχέση. Ίσως το πιο σημαντικό για εμένα. Μια διακοπή με τόσο χρονικό διάστημα αποχής θα κινδυνεύσει να χαθεί η επαφή με τον θεραπευτή. Οι θεραπείες συνήθως γίνονται μέσα από τα ενδιαφέροντα του

Τικ Τακ Μπουμ, ένα παιχνίδι που αναπτύσσει πολλές δεξιότητες

Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα,καλησπέρα!! Σήμερα μετά από πολύ καιρό, βρήκα λίγο ελεύθερο χρόνο και θα σας παρουσιάσω ένα παιχνίδι που πραγματικά ενθουσίασε εμένα και τους μικρούς μου φίλους. Τικ Τακ Μπούμ λοιπόν! Πως παίζεται (οδηγίες από την συσκευασία):  Ένα εκρηκτικό επιτραπέζιο παιχνίδι λέξεων που θα σου ανατινάξει το μυαλό! Πες μία λέξη που να περιέχει τα γράμματα της κάρτας και ξεφορτώσου τη "βόμβα" στον επόμενο, πριν ανατιναχτεί στα χεριά σου Τι δεξιότητες αναπτύσσει: Η κύρια δεξιότητα που αναπτύσσει είναι ότι το παιδί εξασκείται στην προφορική φωνολογική ενημερότητα που είναι προπομπός της γράφω-φωνολογικής ενημερότητας που είναι μια σημαντική δεξιότητα για τις σχολικές επιδόσεις.(Ανάγνωση-γραφή). Επιπλέον αναπτύσσει το λεξιλόγιο του παιδιού, καθώς  το παιδί"εκφράζεται λεκτικά και κατανοεί καινούριες έννοιες. Επιπρόσθετα αφού υπάρχει χρόνος για να δημιουργήσει το παιδί τη  λέξη  αυξάνεται  η ταχύτητα επεξεργασίας της σκέψης του. Παραδείγμ

Πως σχετίζονται οι μαθησιακές δυσκολίες με την αυτοεκτίμηση;

  Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα ελπίζω να είστε καλά! Σήμερα σκέφτηκα να μιλήσουμε για ένα μείζον θέμα για τη σύνδεση της αυτοεκτίμησης με τις μαθησιακές δυσκολίες. Κάθε μέρα συναντάω γονείς να με ρωτάνε γιατί τα παιδιά τους που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες νιώθουν ματαιωμένα, γιατί τα παρατάνε και γιατί έχουν χαμηλή αυτοπεποίθηση. Η απάντηση μου είναι γιατί αυτά τα παιδιά καταλαβαίνουν πως δεν τα καταφέρνουν νιώθουν άσχημα για τον εαυτό τους και αποσύρονται από τη μάθηση. Συχνά χρησιμοποιώ ένα δικό μου παράδειγμα με τη μαγειρική, ξέρω πως δεν είμαι καλή, άρα αποσύρομαι από το μαγείρεμα και βρίσκω ένα κάρο δικαιολογίες για να μην το κάνω και στη συνέχεια νιώθω ταυτόχρονα ανακούφιση και ανεπάρκεια. Τι είναι όμως αυτοεκτίμηση; Σύμφωνα με ορισμούς η αυτοεκτίμηση  είναι η αξιολόγηση και η αίσθηση της δικής μας αξίας, ικανοτήτων, επιδόσεων και γενικά της αντίληψής μας για τον εαυτό μας. Περιλαμβάνει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τον εαυτό μας σε σχέση με τους άλλου