Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παρουσιάση Παραμυθιού: "Η Οδύσσεια του μικρού Οδυσσέα"

Γράφει η Αργυροπούλου Έφη

Υπεύθυνη Working Moms

Tηλ. επικοιν. 6936-807649


Σήμερα η κυρία Αργυροπούλου Έφη θα μας παρουσιάσει στο https://eidikiagogi-symvoulesgiagoneis.blogspot.gr το παραμύθι της: "Η Οδύσσεια του μικρού Οδυσσέα".

Την ευχαριστούμε πολύ και της ευχόμαστε καλή δύναμη!!

Το blog θα συνεχίσει να στηρίζει όμορφες κινήσεις και να πιστεύει στην συνεργασία όλων μας για το καλό των παιδιών μας!!


Περίληψη (Οπισθόφυλλο)

Ο Οδυσσέας είναι ένα μικρό, άτακτο και καλομαθημένο παιδί, που οι γονείς του του προσφέρουν απλόχερα ό,τι ζητήσει.

Τι θα συμβεί λοιπόν ένα πρωινό στο δρόμο προς το σχολείο;

Τι «Οδύσσεια» θα περάσει ο Οδυσσέας, ώστε να καταλάβει ότι όλα αυτά που του είχαν δοθεί γενναιόδωρα δεν τα έχουν όλα τα παιδάκια;
Τι θα πρέπει να βιώσει για να αντιληφθεί ότι όλα αυτά που απολαμβάνει ο ίδιος κάποια παιδάκια δεν τα έχουν καν ονειρευτεί;


Ένα παραμύθι για να μάθετε εσείς, γλυκά παιδάκια, να εκτιμάτε και να ευχαριστείτε τους γονείς σας για όσα με αγάπη και κόπο σας προσφέρουν καθημερινά και να μην τα θεωρείτε παντοτινά, γιατί όλα στη ζωή αλλάζουν ξαφνικά!!


Βιογραφικό Σημείωμα

Η Έφη Αργυροπούλου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα.
Κατάγεται από την Κυπαρισσία και την Κεφαλονιά.

Σπούδασε διοίκηση επιχειρήσεων και λογιστική στο St.George College.
Εργάζεται από το 1999 σε εταιρείες logistics ως γραμματειακή υποστήριξη και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια δημοσιογραφίας.

Τον Ιανουάριο του 2013 δημιούργησε την ψυχαγωγική ιστοσελίδα www.workingmoms.gr που απευθύνεται σε μαμάδες, στην οποία είναι αρθρογράφος και κριτικός παιδικών βιβλίων. 

Με την πλειάδα συνεργατών της ενημερώνει το κοινό της για θέματα που αφορούν την οικογένεια.

Είναι παντρεμένη και έχει δύο παιδιά, τον Κωνσταντίνο και τον Δημήτρη, τα βραβεία της ζωής της.

Καλή Ανάγνωση!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Είναι απαραίτητο οι θεραπείες των παιδιών να συνεχίζονται το Καλοκαίρι; (Εργοθεραπεία, Λογοθεραπεία, Ειδική διαπαιδαγώγηση, Ψυχολογική υποστήριξη)

  Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα, ελπίζω να είστε όλοι καλά! Σήμερα σκέφτηκα να αναλύσουμε ένα φλέγον ζήτημα που κάθε χρόνο τέτοιο καιρό έρχεται στην επιφάνεια και δεν είναι άλλο από το αν πρέπει τα παιδιά να συνεχίζουν τις θεραπείες μετά το πέρας του κλεισίματος του σχολείου. Θέλω να πω εδώ ότι κάθε γονιός είναι ο μοναδικός άνθρωπος που παίρνει την τελική απόφαση για το παιδί και θα πρέπει να γίνεται σεβαστή η απόφασή του καθώς αυτός είναι που γνωρίζει καλύτερα το παιδί του. Από την δική μου εμπειρία θα σας πω: Οι θεραπείες δεν είναι μάθημα, είναι απαραίτητες για την εξέλιξη του παιδιού και πιθανή διακοπή χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του εκάστοτε θεραπευτή μπορεί να επιφέρει παλινδρόμηση και να καθυστερήσει σθεναρά την αποκατάσταση του παιδιού σε τυχόν δυσκολίες του. Δοκιμάζεται η θεραπευτική σχέση. Ίσως το πιο σημαντικό για εμένα. Μια διακοπή με τόσο χρονικό διάστημα αποχής θα κινδυνεύσει να χαθεί η επαφή με τον θεραπευτή. Οι θεραπείες συνήθως γίνονται μέσα από τα ενδιαφέροντα του

Τικ Τακ Μπουμ, ένα παιχνίδι που αναπτύσσει πολλές δεξιότητες

Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα,καλησπέρα!! Σήμερα μετά από πολύ καιρό, βρήκα λίγο ελεύθερο χρόνο και θα σας παρουσιάσω ένα παιχνίδι που πραγματικά ενθουσίασε εμένα και τους μικρούς μου φίλους. Τικ Τακ Μπούμ λοιπόν! Πως παίζεται (οδηγίες από την συσκευασία):  Ένα εκρηκτικό επιτραπέζιο παιχνίδι λέξεων που θα σου ανατινάξει το μυαλό! Πες μία λέξη που να περιέχει τα γράμματα της κάρτας και ξεφορτώσου τη "βόμβα" στον επόμενο, πριν ανατιναχτεί στα χεριά σου Τι δεξιότητες αναπτύσσει: Η κύρια δεξιότητα που αναπτύσσει είναι ότι το παιδί εξασκείται στην προφορική φωνολογική ενημερότητα που είναι προπομπός της γράφω-φωνολογικής ενημερότητας που είναι μια σημαντική δεξιότητα για τις σχολικές επιδόσεις.(Ανάγνωση-γραφή). Επιπλέον αναπτύσσει το λεξιλόγιο του παιδιού, καθώς  το παιδί"εκφράζεται λεκτικά και κατανοεί καινούριες έννοιες. Επιπρόσθετα αφού υπάρχει χρόνος για να δημιουργήσει το παιδί τη  λέξη  αυξάνεται  η ταχύτητα επεξεργασίας της σκέψης του. Παραδείγμ

Πως σχετίζονται οι μαθησιακές δυσκολίες με την αυτοεκτίμηση;

  Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα ελπίζω να είστε καλά! Σήμερα σκέφτηκα να μιλήσουμε για ένα μείζον θέμα για τη σύνδεση της αυτοεκτίμησης με τις μαθησιακές δυσκολίες. Κάθε μέρα συναντάω γονείς να με ρωτάνε γιατί τα παιδιά τους που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες νιώθουν ματαιωμένα, γιατί τα παρατάνε και γιατί έχουν χαμηλή αυτοπεποίθηση. Η απάντηση μου είναι γιατί αυτά τα παιδιά καταλαβαίνουν πως δεν τα καταφέρνουν νιώθουν άσχημα για τον εαυτό τους και αποσύρονται από τη μάθηση. Συχνά χρησιμοποιώ ένα δικό μου παράδειγμα με τη μαγειρική, ξέρω πως δεν είμαι καλή, άρα αποσύρομαι από το μαγείρεμα και βρίσκω ένα κάρο δικαιολογίες για να μην το κάνω και στη συνέχεια νιώθω ταυτόχρονα ανακούφιση και ανεπάρκεια. Τι είναι όμως αυτοεκτίμηση; Σύμφωνα με ορισμούς η αυτοεκτίμηση  είναι η αξιολόγηση και η αίσθηση της δικής μας αξίας, ικανοτήτων, επιδόσεων και γενικά της αντίληψής μας για τον εαυτό μας. Περιλαμβάνει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τον εαυτό μας σε σχέση με τους άλλου