Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παιχνίδι με τις κιμωλίες

ΓΡΑΦΕΙ Η ΕΛΕΝΗ ΒΛΑΧΟΥ

ΠΗΓΗ: karudotsouflo.blogspot.com

Ένα κουτάκι χρωματιστές κιμωλίες είναι κάτι που βρίσκεις οπουδήποτε και στοιχίζει μόλις 0,50 λεπτά. Τίποτα σπουδαίο λοιπόν αν σκεφτείς πως δεν είναι ένα ιδιαίτερο και ακριβό παιχνίδι ούτε κάτι λαμπερό και πολύτιμο. Είναι απλώς ένα κουτάκι χρωματιστές κιμωλίες! τις οποίες πετάς μέσα στη τσάντα σου και τις έχεις μαζί σου. 
Και να... από το πουθενά μπορείς να περάσεις ένα όμορφο και δημιουργικό απόγευμα με τα παιδιά σου...

Τυχαία πέφτει στα χέρια μου λοιπόν ένα κουτάκι χρωματιστές κιμωλίες. "Δε βαριέσαι" λέω, "άφησε τες σε μια άκρη και βλέπουμε".
Και μια μέρα σαν όλες τις άλλες που τελικά δεν ήταν καθόλου σαν όλες τις άλλες, είχα τη φαεινή ιδέα να τις ρίξω στην τσέπη μου πριν φύγουμε για τη βόλτα μας.
Και μαντέψτε τι έγινε... (εεε δεν είναι και δύσκολο). Όλο το απόγευμα ασχολούμασταν με το κουτάκι με τις κιμωλίες! Μικροί και μεγάλοι όμως. Παίξαμε τρίλιζα, ζωγραφίσαμε, γράψαμε γραμματάκια, τις σπάσαμε στη μέση, τις πατήσαμε, τις τσαλαπατήσαμε! γιατί κι αυτό έχει τη πλάκα του. Μην σας πω πως έχει την πιο πολύ πλάκα... Ομορφύναμε τους δρόμους!
Εεεεεντάξει, την άλλη μέρα έβρεξε κι οι δρόμοι πλύθηκαν από τα αριστουργήματα μας, αλλά υπάρχει κι άλλο κουτάκι χρωματιστές κιμωλίες!!!! και πολύ όρεξη για ζωγραφική και τρίλιζα! 


Τι-μπορείς-να-κάνεις-με-ένα-κουτάκι-κιμωλίες!




Τι-μπορείς-να-κάνεις-με-ένα-κουτάκι-κιμωλίες!


Τα άρματα δε μου αρέσουν καθόλου. Αλλά αυτό το αγάπησα!

Τι-μπορείς-να-κάνεις-με-ένα-κουτάκι-κιμωλίες!




Τι-μπορείς-να-κάνεις-με-ένα-κουτάκι-κιμωλίες!



Τι-μπορείς-να-κάνεις-με-ένα-κουτάκι-κιμωλίες!


Έτσι τελικά περνάμε καλά, από το τίποτα! από κάτι  που αξία του είναι μόλις 0,50 ευρώ. Και να δεις που κάτι (μόνο κάτι;) φορές νομίζουμε πως θα περάσουμε καλά αν αγοράσουμε κάτι μεγάλο, ακριβό και εντυπωσιακό ή αν πάμε σε ένα πολύ ιδιαίτερο και λαμπερό μέρος. 

Τα καλύτερα όμως τα κάνουμε από ένα τίποτα! Από κάτι απρόοπτο, απρογραμμάτιστο και φτηνό. 
Να... ας πούμε από ένα κουτάκι χρωματιστές κιμωλίες...! 




Τις καλησπέρες μου!



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Είναι απαραίτητο οι θεραπείες των παιδιών να συνεχίζονται το Καλοκαίρι; (Εργοθεραπεία, Λογοθεραπεία, Ειδική διαπαιδαγώγηση, Ψυχολογική υποστήριξη)

  Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα, ελπίζω να είστε όλοι καλά! Σήμερα σκέφτηκα να αναλύσουμε ένα φλέγον ζήτημα που κάθε χρόνο τέτοιο καιρό έρχεται στην επιφάνεια και δεν είναι άλλο από το αν πρέπει τα παιδιά να συνεχίζουν τις θεραπείες μετά το πέρας του κλεισίματος του σχολείου. Θέλω να πω εδώ ότι κάθε γονιός είναι ο μοναδικός άνθρωπος που παίρνει την τελική απόφαση για το παιδί και θα πρέπει να γίνεται σεβαστή η απόφασή του καθώς αυτός είναι που γνωρίζει καλύτερα το παιδί του. Από την δική μου εμπειρία θα σας πω: Οι θεραπείες δεν είναι μάθημα, είναι απαραίτητες για την εξέλιξη του παιδιού και πιθανή διακοπή χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του εκάστοτε θεραπευτή μπορεί να επιφέρει παλινδρόμηση και να καθυστερήσει σθεναρά την αποκατάσταση του παιδιού σε τυχόν δυσκολίες του. Δοκιμάζεται η θεραπευτική σχέση. Ίσως το πιο σημαντικό για εμένα. Μια διακοπή με τόσο χρονικό διάστημα αποχής θα κινδυνεύσει να χαθεί η επαφή με τον θεραπευτή. Οι θεραπείες συνήθως γίνονται μέσα από τα ενδιαφέροντα του

Τικ Τακ Μπουμ, ένα παιχνίδι που αναπτύσσει πολλές δεξιότητες

Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα,καλησπέρα!! Σήμερα μετά από πολύ καιρό, βρήκα λίγο ελεύθερο χρόνο και θα σας παρουσιάσω ένα παιχνίδι που πραγματικά ενθουσίασε εμένα και τους μικρούς μου φίλους. Τικ Τακ Μπούμ λοιπόν! Πως παίζεται (οδηγίες από την συσκευασία):  Ένα εκρηκτικό επιτραπέζιο παιχνίδι λέξεων που θα σου ανατινάξει το μυαλό! Πες μία λέξη που να περιέχει τα γράμματα της κάρτας και ξεφορτώσου τη "βόμβα" στον επόμενο, πριν ανατιναχτεί στα χεριά σου Τι δεξιότητες αναπτύσσει: Η κύρια δεξιότητα που αναπτύσσει είναι ότι το παιδί εξασκείται στην προφορική φωνολογική ενημερότητα που είναι προπομπός της γράφω-φωνολογικής ενημερότητας που είναι μια σημαντική δεξιότητα για τις σχολικές επιδόσεις.(Ανάγνωση-γραφή). Επιπλέον αναπτύσσει το λεξιλόγιο του παιδιού, καθώς  το παιδί"εκφράζεται λεκτικά και κατανοεί καινούριες έννοιες. Επιπρόσθετα αφού υπάρχει χρόνος για να δημιουργήσει το παιδί τη  λέξη  αυξάνεται  η ταχύτητα επεξεργασίας της σκέψης του. Παραδείγμ

Πως σχετίζονται οι μαθησιακές δυσκολίες με την αυτοεκτίμηση;

  Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα ελπίζω να είστε καλά! Σήμερα σκέφτηκα να μιλήσουμε για ένα μείζον θέμα για τη σύνδεση της αυτοεκτίμησης με τις μαθησιακές δυσκολίες. Κάθε μέρα συναντάω γονείς να με ρωτάνε γιατί τα παιδιά τους που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες νιώθουν ματαιωμένα, γιατί τα παρατάνε και γιατί έχουν χαμηλή αυτοπεποίθηση. Η απάντηση μου είναι γιατί αυτά τα παιδιά καταλαβαίνουν πως δεν τα καταφέρνουν νιώθουν άσχημα για τον εαυτό τους και αποσύρονται από τη μάθηση. Συχνά χρησιμοποιώ ένα δικό μου παράδειγμα με τη μαγειρική, ξέρω πως δεν είμαι καλή, άρα αποσύρομαι από το μαγείρεμα και βρίσκω ένα κάρο δικαιολογίες για να μην το κάνω και στη συνέχεια νιώθω ταυτόχρονα ανακούφιση και ανεπάρκεια. Τι είναι όμως αυτοεκτίμηση; Σύμφωνα με ορισμούς η αυτοεκτίμηση  είναι η αξιολόγηση και η αίσθηση της δικής μας αξίας, ικανοτήτων, επιδόσεων και γενικά της αντίληψής μας για τον εαυτό μας. Περιλαμβάνει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τον εαυτό μας σε σχέση με τους άλλου