Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παρουσίαση Παιχνιδιού: Οι Καλοσυνόγατες

Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη


Λοιπόν, λοιπόν μια μανούλα και φίλη μου, σε έναν καφέ που πήγαμε προχτές μου έφερε μαζί και το συγκεκριμένο παιχνίδι για να μου δώσει ιδέες!

(Της είπα να το παρουσιάσει η ίδια, αλλά ας όψεται η ντροπή της!)

Με ξετρέλανε λοιπόν, το θεωρώ τόσο πρωτότυπο και έξυπνο. Πάμε να το παρουσιάσουμε λοιπόν!

Τι πρεσβεύει το παιχνίδι:

Την καλοσύνη!!! Μια αξία που όσο περνάει ο καιρός ξεχνιέται!!

Το παιχνίδι προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία να ξεκινήσετε ένα διάλογο  με τα παιδιά σας για την καλοσύνη παίζοντας!

Να καταλάβουν τα παιδιά την αξία των καλών πράξεων, το πώς νιώθουν οι άλλοι και τα ίδια όταν δείχνουν καλοσύνη και γενικά τι μπορεί να αλλάξει στον κόσμο, μόνο και μόνο από μια καλή πράξη!

Ας μην ξεχνάμε ότι εμείς οι μεγάλοι είμαστε το πρότυπο και το παράδειγμα για την καλοσύνη

Να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι μια ωραία ιδέα ακόμα και για το σχολείο σε μια ώρα ευέλικτης ζώνης ώστε τα παιδιά να ανταλλάσσουν και να μοιραστούν σκέψεις

Σε ποιες ηλικίες απευθύνεται:

Από 5 ετών και πάνω

Πόσοι παίχτες παίζουν:

2-4

Στόχος του παιχνιδιού:

Να κάνεις καλές πράξεις και να γίνει η ψιψίνα σου η πρώτη, που θα κερδίσει τα περισσότερα βραβεία

Τι δεξιότητες αναπτύσσει το παιχνίδι:

Έκφραση συναισθημάτων 
Φαντασία 
Κοινωνική ευαισθησία 
Ανθρωπισμό  
Εθελοντισμό 
Ομαδικότητα-Κοινωνικότητα
Ανάπτυξη προφορικού λόγου
Κοινωνική αλληλεπίδραση
Κριτική σκέψη

Περίληψη από πίσω μέρος του κουτιού:

Δυστυχία έχει πέσει στη συνήθως ευτυχισμένη Καλοσυνούπολη. Ο τρομερός Κακοπόντικας θέλει να καταστρέψει το Υπουργείο Καλοσύνης και να σκορπίσει το κακό! Το υπουργείο κάλεσε πέντε από τις πιο καλόκαρδες ψιψίνες που νιαούρισαν ποτέ στη Γη. Βοηθήστε τις να κάνουν όσες καλές πράξεις χρειαστεί για να ξαναφέρουν τη χαρά στους κατοίκους της πόλης! Δείξτε δημιουργικότητα, βρείτε τον δικό σας τρόπο να φροντίζετε τους άλλους και ζήστε εκπληκτικές περιπέτειες χαράς!

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο


https://savalas.gr/pdfPublications/KALOSYNOGATES_low-res.pdf

Καλή διασκέδαση!



Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Είναι απαραίτητο οι θεραπείες των παιδιών να συνεχίζονται το Καλοκαίρι; (Εργοθεραπεία, Λογοθεραπεία, Ειδική διαπαιδαγώγηση, Ψυχολογική υποστήριξη)

  Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα, ελπίζω να είστε όλοι καλά! Σήμερα σκέφτηκα να αναλύσουμε ένα φλέγον ζήτημα που κάθε χρόνο τέτοιο καιρό έρχεται στην επιφάνεια και δεν είναι άλλο από το αν πρέπει τα παιδιά να συνεχίζουν τις θεραπείες μετά το πέρας του κλεισίματος του σχολείου. Θέλω να πω εδώ ότι κάθε γονιός είναι ο μοναδικός άνθρωπος που παίρνει την τελική απόφαση για το παιδί και θα πρέπει να γίνεται σεβαστή η απόφασή του καθώς αυτός είναι που γνωρίζει καλύτερα το παιδί του. Από την δική μου εμπειρία θα σας πω: Οι θεραπείες δεν είναι μάθημα, είναι απαραίτητες για την εξέλιξη του παιδιού και πιθανή διακοπή χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του εκάστοτε θεραπευτή μπορεί να επιφέρει παλινδρόμηση και να καθυστερήσει σθεναρά την αποκατάσταση του παιδιού σε τυχόν δυσκολίες του. Δοκιμάζεται η θεραπευτική σχέση. Ίσως το πιο σημαντικό για εμένα. Μια διακοπή με τόσο χρονικό διάστημα αποχής θα κινδυνεύσει να χαθεί η επαφή με τον θεραπευτή. Οι θεραπείες συνήθως γίνονται μέσα από τα ενδιαφέροντα του

Τικ Τακ Μπουμ, ένα παιχνίδι που αναπτύσσει πολλές δεξιότητες

Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα,καλησπέρα!! Σήμερα μετά από πολύ καιρό, βρήκα λίγο ελεύθερο χρόνο και θα σας παρουσιάσω ένα παιχνίδι που πραγματικά ενθουσίασε εμένα και τους μικρούς μου φίλους. Τικ Τακ Μπούμ λοιπόν! Πως παίζεται (οδηγίες από την συσκευασία):  Ένα εκρηκτικό επιτραπέζιο παιχνίδι λέξεων που θα σου ανατινάξει το μυαλό! Πες μία λέξη που να περιέχει τα γράμματα της κάρτας και ξεφορτώσου τη "βόμβα" στον επόμενο, πριν ανατιναχτεί στα χεριά σου Τι δεξιότητες αναπτύσσει: Η κύρια δεξιότητα που αναπτύσσει είναι ότι το παιδί εξασκείται στην προφορική φωνολογική ενημερότητα που είναι προπομπός της γράφω-φωνολογικής ενημερότητας που είναι μια σημαντική δεξιότητα για τις σχολικές επιδόσεις.(Ανάγνωση-γραφή). Επιπλέον αναπτύσσει το λεξιλόγιο του παιδιού, καθώς  το παιδί"εκφράζεται λεκτικά και κατανοεί καινούριες έννοιες. Επιπρόσθετα αφού υπάρχει χρόνος για να δημιουργήσει το παιδί τη  λέξη  αυξάνεται  η ταχύτητα επεξεργασίας της σκέψης του. Παραδείγμ

Πως σχετίζονται οι μαθησιακές δυσκολίες με την αυτοεκτίμηση;

  Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα ελπίζω να είστε καλά! Σήμερα σκέφτηκα να μιλήσουμε για ένα μείζον θέμα για τη σύνδεση της αυτοεκτίμησης με τις μαθησιακές δυσκολίες. Κάθε μέρα συναντάω γονείς να με ρωτάνε γιατί τα παιδιά τους που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες νιώθουν ματαιωμένα, γιατί τα παρατάνε και γιατί έχουν χαμηλή αυτοπεποίθηση. Η απάντηση μου είναι γιατί αυτά τα παιδιά καταλαβαίνουν πως δεν τα καταφέρνουν νιώθουν άσχημα για τον εαυτό τους και αποσύρονται από τη μάθηση. Συχνά χρησιμοποιώ ένα δικό μου παράδειγμα με τη μαγειρική, ξέρω πως δεν είμαι καλή, άρα αποσύρομαι από το μαγείρεμα και βρίσκω ένα κάρο δικαιολογίες για να μην το κάνω και στη συνέχεια νιώθω ταυτόχρονα ανακούφιση και ανεπάρκεια. Τι είναι όμως αυτοεκτίμηση; Σύμφωνα με ορισμούς η αυτοεκτίμηση  είναι η αξιολόγηση και η αίσθηση της δικής μας αξίας, ικανοτήτων, επιδόσεων και γενικά της αντίληψής μας για τον εαυτό μας. Περιλαμβάνει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τον εαυτό μας σε σχέση με τους άλλου