Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εμβόες: Προσωπική εμπειρία

Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη

Καλημέρα, σήμερα θα γράψω πάλι ένα βιωματικό άρθρο για τις εμβόες που αντιμετωπίζω εδώ και 2 χρόνια. Σίγουρα δεν είναι ιατρικό, απλά θέλω να καταθέσω την άποψή μου και να μοιραστώ την εμπειρία μου. Να σας πω τι κέρδισα και τι έχασα από αυτό. Το σημαντικό για μένα είναι να μοιραζόμαστε και με έναν τρόπο να κάνουμε ένα δίκτυο. Γιατί πιστεύω πως είμαστε πολλοί και αν ενωθούμε είναι καλό να ανταλλάσσουμε  απόψεις. Σκέφτηκα μήπως κάνω και μια σελίδα στο fb!

Μετά από πολλές επισκέψεις σε γιατρούς, φάρμακα που δεν είχαν κανένα αποτέλεσμα, εξετάσεις που δεν έδειχναν τίποτα, η ετυμηγορία ήταν πως θα τις έχω πάντα μαζί μου!! Ο λόγος που δημιουργήθηκαν είναι το άγχος!!Να σημειωθεί πως όταν πρωτοξεκίνησαν δεν βίωνα και κανένα τρομακτικό άγχος, αλλά με γιατρούς που το συζήτησα μου είπαν πως μπορεί να βγήκε τώρα!!

Τι δοκίμασα και δοκιμάζω:

Στην αρχή δοκίμασα να βάλω ωτοασπίδα στο δεξί αυτί ώστε να μην ακούω τον ήχο, αλλά αυτό που κατάφερα είναι να μην ακούω γενικά τίποτα, όταν έχω την ωτοασπίδα άρα την περιόρισα μόνο στον ύπνο.

Αυτό που με βοηθάει εμένα είναι συχνά  να μην δίνω σημασία στο σύμπτωμα, να μην λέω ωχ το αυτί μου πάλι βουίζει, να το αγνοώ να λειτουργώ στην καθημερινότητα μου και απλά να συμβιώνω μαζί του χωρίς να παραπονιέμαι όλη μέρα για αυτό. Σίγουρα δεν είναι πάντα εφικτό, αλλά κάποιες φορές τα καταφέρνω και εκείνες τις φορές είμαι πολύ περήφανη για εμένα! Ένας λόγος που δεν παραπονιέμαι επίσης πια είναι ότι επειδή ο περίγυρος δεν καταλαβαίνει και είναι απόλυτο φυσιολογικό δεν με βοηθάνε πια οι εκφράσεις: "θα περάσει", "δεν είναι τίποτα", "εσύ φταις που αγχώθηκες" κτλ!

Ένα άλλο που εφαρμόζω είναι όταν με ενοχλεί πολύ και είμαι σπίτι μου είναι να βάζω χαλαρωτική μουσική και να μένω στο σκοτάδι.

Παρατηρώ τον εαυτό μου, ξέρω πως όταν αγχώνομαι το βουητό θα είναι πιο έντονο και επίπονο

Κοιμάμαι με δυο μαξιλάρια, και μειώνονται κάπως οι έμβοες.

Τι έχασα:

Λίγο από την κοινωνικότητα μου, με ενοχλεί πια να βγαίνω έξω και να έχει  φασαρία και μετά να έχω πιο δυνατές εμβόες. Επιλέγω πια τις εξόδους, αλλά τώρα που το σκέφτομαι ίσως έχω κερδίσει ότι τις απολαμβάνω πιο πολύ

Λίγο από τον ύπνο μου, μου άρεσε να κοιμάμαι πολύ, τώρα κάπως έχει μειωθεί  αν και με τη χαλαρωτική μουσική κάτι κάνουμε

Κάποιες φορές θέλω παραπάνω χρόνο να συγκεντρωθώ για να διεκπεραιώσω ένα έργο, ενώ παλιά ήμουν πιο "τσακμάκι¨(αχαχαχαχ)


Εν κατακλείδι, αγαπήστε τον εαυτό σας, ακούστε τον και αποδεχτείτε τον όπως είναι με τα καλά και τα κακά του.

Mην το βάζετε κάτω!!
ΜΟΝΟ ΕΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ!!!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Είναι απαραίτητο οι θεραπείες των παιδιών να συνεχίζονται το Καλοκαίρι; (Εργοθεραπεία, Λογοθεραπεία, Ειδική διαπαιδαγώγηση, Ψυχολογική υποστήριξη)

  Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα, ελπίζω να είστε όλοι καλά! Σήμερα σκέφτηκα να αναλύσουμε ένα φλέγον ζήτημα που κάθε χρόνο τέτοιο καιρό έρχεται στην επιφάνεια και δεν είναι άλλο από το αν πρέπει τα παιδιά να συνεχίζουν τις θεραπείες μετά το πέρας του κλεισίματος του σχολείου. Θέλω να πω εδώ ότι κάθε γονιός είναι ο μοναδικός άνθρωπος που παίρνει την τελική απόφαση για το παιδί και θα πρέπει να γίνεται σεβαστή η απόφασή του καθώς αυτός είναι που γνωρίζει καλύτερα το παιδί του. Από την δική μου εμπειρία θα σας πω: Οι θεραπείες δεν είναι μάθημα, είναι απαραίτητες για την εξέλιξη του παιδιού και πιθανή διακοπή χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του εκάστοτε θεραπευτή μπορεί να επιφέρει παλινδρόμηση και να καθυστερήσει σθεναρά την αποκατάσταση του παιδιού σε τυχόν δυσκολίες του. Δοκιμάζεται η θεραπευτική σχέση. Ίσως το πιο σημαντικό για εμένα. Μια διακοπή με τόσο χρονικό διάστημα αποχής θα κινδυνεύσει να χαθεί η επαφή με τον θεραπευτή. Οι θεραπείες συνήθως γίνονται μέσα από τα ενδιαφέροντα του

Τικ Τακ Μπουμ, ένα παιχνίδι που αναπτύσσει πολλές δεξιότητες

Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα,καλησπέρα!! Σήμερα μετά από πολύ καιρό, βρήκα λίγο ελεύθερο χρόνο και θα σας παρουσιάσω ένα παιχνίδι που πραγματικά ενθουσίασε εμένα και τους μικρούς μου φίλους. Τικ Τακ Μπούμ λοιπόν! Πως παίζεται (οδηγίες από την συσκευασία):  Ένα εκρηκτικό επιτραπέζιο παιχνίδι λέξεων που θα σου ανατινάξει το μυαλό! Πες μία λέξη που να περιέχει τα γράμματα της κάρτας και ξεφορτώσου τη "βόμβα" στον επόμενο, πριν ανατιναχτεί στα χεριά σου Τι δεξιότητες αναπτύσσει: Η κύρια δεξιότητα που αναπτύσσει είναι ότι το παιδί εξασκείται στην προφορική φωνολογική ενημερότητα που είναι προπομπός της γράφω-φωνολογικής ενημερότητας που είναι μια σημαντική δεξιότητα για τις σχολικές επιδόσεις.(Ανάγνωση-γραφή). Επιπλέον αναπτύσσει το λεξιλόγιο του παιδιού, καθώς  το παιδί"εκφράζεται λεκτικά και κατανοεί καινούριες έννοιες. Επιπρόσθετα αφού υπάρχει χρόνος για να δημιουργήσει το παιδί τη  λέξη  αυξάνεται  η ταχύτητα επεξεργασίας της σκέψης του. Παραδείγμ

Πως σχετίζονται οι μαθησιακές δυσκολίες με την αυτοεκτίμηση;

  Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα ελπίζω να είστε καλά! Σήμερα σκέφτηκα να μιλήσουμε για ένα μείζον θέμα για τη σύνδεση της αυτοεκτίμησης με τις μαθησιακές δυσκολίες. Κάθε μέρα συναντάω γονείς να με ρωτάνε γιατί τα παιδιά τους που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες νιώθουν ματαιωμένα, γιατί τα παρατάνε και γιατί έχουν χαμηλή αυτοπεποίθηση. Η απάντηση μου είναι γιατί αυτά τα παιδιά καταλαβαίνουν πως δεν τα καταφέρνουν νιώθουν άσχημα για τον εαυτό τους και αποσύρονται από τη μάθηση. Συχνά χρησιμοποιώ ένα δικό μου παράδειγμα με τη μαγειρική, ξέρω πως δεν είμαι καλή, άρα αποσύρομαι από το μαγείρεμα και βρίσκω ένα κάρο δικαιολογίες για να μην το κάνω και στη συνέχεια νιώθω ταυτόχρονα ανακούφιση και ανεπάρκεια. Τι είναι όμως αυτοεκτίμηση; Σύμφωνα με ορισμούς η αυτοεκτίμηση  είναι η αξιολόγηση και η αίσθηση της δικής μας αξίας, ικανοτήτων, επιδόσεων και γενικά της αντίληψής μας για τον εαυτό μας. Περιλαμβάνει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τον εαυτό μας σε σχέση με τους άλλου