Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αποτοξίνωση από το internet:Δοκιμάστε το!

Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη

Καλημέρα και Καλή Εβδομάδα να έχουμε!

Σήμερα θα γράψω ένα βιωματικό αρθράκι και πως κατά έναν τρόπο τινά αποφορτίστηκα αρκετά από τα social media και τι κέρδισα!!

Εμένα γενικά μου  αρέσει να ποστάρω (ειδικά θάλασσα), ενίοτε να κάνω check in και να κουνάω τα βελάκια στο κινητό και να διαβάζω νέα και ειδήσεις.
Αυτές τις 17 μέρες λοιπόν που είχα να ξεκουραστώ, συνειδητοποιώντας πόσο βαρύ χειμώνα είχα, με δυο δουλείες, με ένα σπίτι να φροντίζω χωρίς βοήθεια, με μια μετακόμιση, με συνεχείς εμβοές που πραγματικά μου στερούν μια λειτουργικότητα,  με ένα blog να τρέχει που θέλει συνεχώς να έχεις internet για να μπορείς να το ελέγχεις και διάφορες συνεργασίες, αποφάσισα πως πρέπει να βρω λίγο χρόνο αποκλειστικά για μένα (Θα επανέλθω με άλλο άρθρο για το αν τελικά να μένουμε μόνοι μας είναι κακό).
Όλο το χειμώνα ένιωθα να κρατάω το κινητό μου στο χέρι μου διαρκώς και να τσεκάρω τις ειδοποιήσεις μου, οι οποίες ήταν πολλές από το blog και μου έπαιρναν και ώρες να τις δω και να τις απαντήσω. Υπήρχαν κάποιες φορές και οι γύρω μου που παραπονιόντουσαν ότι ήμουν πολύ ώρα σε μια οθόνη.

Αποφάσισα λοιπόν αρχικά για άλλους λόγους, αλλά στη συνέχεια επειδή μου άρεσε το διατήρησα να μην βάλω μέγκα μπαίτ στο κινητό μου, και τελικά είδα πως μου άρεσε πάρα πολύ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΤΗΡΗΣΩ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!
 Ήμουν μόνο με το ασύρματο wifi σπίτι, το οποίο το έκλεινα όταν κοιμόμουν  είτε μεσημέρι, είτε βράδυ.

Πάμε να δούμε τι κέρδισα:

  • Κοιμόμουν πιο εύκολα το βράδυ, καθώς απείχα από τις οθόνες και ο εγκέφαλος έδινε πιο εύκολα σήμα
  • Διάβασα, διάβασα πολύ όσο δεν μπορούσα όλο το χειμώνα. Όλα τα είδη των βιβλίων λογοτεχνικά, αστυνομικά, αυτογνωσίας. 
  • Αποτοξινώθηκα από κακές ειδήσεις, καθώς ας μην γελιόμαστε το 80 τις εκατό των ειδήσεων είναι κακό
  • Χάρηκα πιο πολύ τις στιγμές μου με την οικογένεια μου στην παραλία, στην βόλτα και έδωσα σημασία πιο πολύ στα τοπία
  • Σκέφτηκα πιο πολύ για μένα, για τη ζωή μου, τα θέλω μου. Έκανα την αυτοκριτική μου.
  • Μαγείρεψα πιο πολλές φορές, αφού κοιμόμουν και ξύπναγα πιο νωρίς (ναι ναι το κάνω και αυτό)
  • Μειώθηκε το απερίγραπτο άγχος που έχω. Ήμουν πιο ήρεμη
Τι σκέφτομαι να κάνω τώρα τον Χειμώνα ώστε να διατηρήσω όσο μπορώ την αποτοξίνωση. Νομίζω θα μπω στη χρήση του internet με νέους όρους που θα ωφελούν έμενα πρωτίστως.

  • Θα βάζω το κινητό στο αθόρυβο όσο κοιμάμαι, τουλάχιστον το βράδυ
  • Θα προσπαθώ να μην κοιτάω κατευθείαν το κινητό όταν ξυπνάω
  • Όταν βγαίνω έξω θα έχω κλειστό το internet. Θα προσπαθώ να απολαύσω τις στιγμές!
  • Όταν τρώω θα προσπαθώ να μην κοιτάω το κινητό
Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω, αλλά θα προσπαθήσω γιατί είδα μια μικρή βελτίωσή στην καθημερινότητα μου. Μου άρεσε το όριο που έβαλα στον εαυτό μου να έχω internet μονό στο σπίτι και είδα πως νιώθω πιο ανάλαφρη. 

Τέλος, θέλω να πω πως αυτή είναι η εμπειρία μου, και δεν είμαι ειδική και σίγουρα κάποιος μπορεί να διαφωνεί και πολύ καλά κάνει!

Εσείς θα δοκιμάζατε έναν περιορισμό των social;




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Είναι απαραίτητο οι θεραπείες των παιδιών να συνεχίζονται το Καλοκαίρι; (Εργοθεραπεία, Λογοθεραπεία, Ειδική διαπαιδαγώγηση, Ψυχολογική υποστήριξη)

  Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα, ελπίζω να είστε όλοι καλά! Σήμερα σκέφτηκα να αναλύσουμε ένα φλέγον ζήτημα που κάθε χρόνο τέτοιο καιρό έρχεται στην επιφάνεια και δεν είναι άλλο από το αν πρέπει τα παιδιά να συνεχίζουν τις θεραπείες μετά το πέρας του κλεισίματος του σχολείου. Θέλω να πω εδώ ότι κάθε γονιός είναι ο μοναδικός άνθρωπος που παίρνει την τελική απόφαση για το παιδί και θα πρέπει να γίνεται σεβαστή η απόφασή του καθώς αυτός είναι που γνωρίζει καλύτερα το παιδί του. Από την δική μου εμπειρία θα σας πω: Οι θεραπείες δεν είναι μάθημα, είναι απαραίτητες για την εξέλιξη του παιδιού και πιθανή διακοπή χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του εκάστοτε θεραπευτή μπορεί να επιφέρει παλινδρόμηση και να καθυστερήσει σθεναρά την αποκατάσταση του παιδιού σε τυχόν δυσκολίες του. Δοκιμάζεται η θεραπευτική σχέση. Ίσως το πιο σημαντικό για εμένα. Μια διακοπή με τόσο χρονικό διάστημα αποχής θα κινδυνεύσει να χαθεί η επαφή με τον θεραπευτή. Οι θεραπείες συνήθως γίνονται μέσα από τα ενδιαφέροντα του

Τικ Τακ Μπουμ, ένα παιχνίδι που αναπτύσσει πολλές δεξιότητες

Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα,καλησπέρα!! Σήμερα μετά από πολύ καιρό, βρήκα λίγο ελεύθερο χρόνο και θα σας παρουσιάσω ένα παιχνίδι που πραγματικά ενθουσίασε εμένα και τους μικρούς μου φίλους. Τικ Τακ Μπούμ λοιπόν! Πως παίζεται (οδηγίες από την συσκευασία):  Ένα εκρηκτικό επιτραπέζιο παιχνίδι λέξεων που θα σου ανατινάξει το μυαλό! Πες μία λέξη που να περιέχει τα γράμματα της κάρτας και ξεφορτώσου τη "βόμβα" στον επόμενο, πριν ανατιναχτεί στα χεριά σου Τι δεξιότητες αναπτύσσει: Η κύρια δεξιότητα που αναπτύσσει είναι ότι το παιδί εξασκείται στην προφορική φωνολογική ενημερότητα που είναι προπομπός της γράφω-φωνολογικής ενημερότητας που είναι μια σημαντική δεξιότητα για τις σχολικές επιδόσεις.(Ανάγνωση-γραφή). Επιπλέον αναπτύσσει το λεξιλόγιο του παιδιού, καθώς  το παιδί"εκφράζεται λεκτικά και κατανοεί καινούριες έννοιες. Επιπρόσθετα αφού υπάρχει χρόνος για να δημιουργήσει το παιδί τη  λέξη  αυξάνεται  η ταχύτητα επεξεργασίας της σκέψης του. Παραδείγμ

Πως σχετίζονται οι μαθησιακές δυσκολίες με την αυτοεκτίμηση;

  Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα ελπίζω να είστε καλά! Σήμερα σκέφτηκα να μιλήσουμε για ένα μείζον θέμα για τη σύνδεση της αυτοεκτίμησης με τις μαθησιακές δυσκολίες. Κάθε μέρα συναντάω γονείς να με ρωτάνε γιατί τα παιδιά τους που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες νιώθουν ματαιωμένα, γιατί τα παρατάνε και γιατί έχουν χαμηλή αυτοπεποίθηση. Η απάντηση μου είναι γιατί αυτά τα παιδιά καταλαβαίνουν πως δεν τα καταφέρνουν νιώθουν άσχημα για τον εαυτό τους και αποσύρονται από τη μάθηση. Συχνά χρησιμοποιώ ένα δικό μου παράδειγμα με τη μαγειρική, ξέρω πως δεν είμαι καλή, άρα αποσύρομαι από το μαγείρεμα και βρίσκω ένα κάρο δικαιολογίες για να μην το κάνω και στη συνέχεια νιώθω ταυτόχρονα ανακούφιση και ανεπάρκεια. Τι είναι όμως αυτοεκτίμηση; Σύμφωνα με ορισμούς η αυτοεκτίμηση  είναι η αξιολόγηση και η αίσθηση της δικής μας αξίας, ικανοτήτων, επιδόσεων και γενικά της αντίληψής μας για τον εαυτό μας. Περιλαμβάνει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τον εαυτό μας σε σχέση με τους άλλου