Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διατροφή: tips για μια όμορφη ρουτίνα

Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη

Καλησπέρα, καλησπέρα

σήμερα σκέφτηκα να γράψω ένα μικρό αρθράκι για το πως μπορούμε να κάνουμε το φαγητό μια ευχάριστη δραστηριότητα.
Συχνά, οι γονείς έρχονται έρχονται αγανακτισμένοι, ότι το παιδί δεν τρώει καθόλου και δεν ξέρουν τι να κάνουν.

Ξεκινάμε λοιπόν να δώσουμε κάποιες πρακτικές συμβουλές:


  • Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα φαγητού μαζί με το παιδί και αναρτήστε το κάπου εμφανές
  • Ενισχύστε ρουτίνες μικρών γευμάτων
  • Προσπαθήστε να εισάγετε υγιεινές συνθήκες, γίνοντας εσείς το παράδειγμα. Μπορείτε να θεσπίσετε και μια μέρα ελεύθερη!
  • Πηγαίνετε Σούπερ μάρκετ μαζί με τα παιδιά, δείξτε τα υγιεινά προϊόντα και επιλέξτε μαζί τα προϊόντα
  • Ενθαρρύνετε το παιδί να συμμετέχει στην προετοιμασία και στο μαγείρεμα των φαγητών. Ουσιαστικά με αυτόν τον τρόπο κάνουμε και υπεύθυνα τα παιδιά
  • Δίνεται διαφορετικές επιλογές στα παιδιά πχ: Αφήστε τα να επιλέξουν ανάμεσα σε δυο λαχανικά
  • Κάνετε πιο ελκυστικά τα σκεύη του φαγητού, τον τελευταίο καιρό όλο πιο συχνά βγαίνουν πανέμορφα παιδικά κουτάλια, πιάτα, πιρούνια.
  • Προσπαθήστε να μην γεμίσετε το πιάτο, η μεγάλη ποσότητα φαγητού μπορεί να αποτρέπει τα παιδιά από το να φάνε
  • Αποτρέψετε να ανταμείβεται το παιδί σας με γλυκά, όταν φάνε και αν φάνε το φαγητό τους
  • Αποφύγετε να τρώνε τα παιδιά μπροστά στην τηλεόραση.

Καλή δύναμη και κουράγιο!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Είναι απαραίτητο οι θεραπείες των παιδιών να συνεχίζονται το Καλοκαίρι; (Εργοθεραπεία, Λογοθεραπεία, Ειδική διαπαιδαγώγηση, Ψυχολογική υποστήριξη)

  Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα, ελπίζω να είστε όλοι καλά! Σήμερα σκέφτηκα να αναλύσουμε ένα φλέγον ζήτημα που κάθε χρόνο τέτοιο καιρό έρχεται στην επιφάνεια και δεν είναι άλλο από το αν πρέπει τα παιδιά να συνεχίζουν τις θεραπείες μετά το πέρας του κλεισίματος του σχολείου. Θέλω να πω εδώ ότι κάθε γονιός είναι ο μοναδικός άνθρωπος που παίρνει την τελική απόφαση για το παιδί και θα πρέπει να γίνεται σεβαστή η απόφασή του καθώς αυτός είναι που γνωρίζει καλύτερα το παιδί του. Από την δική μου εμπειρία θα σας πω: Οι θεραπείες δεν είναι μάθημα, είναι απαραίτητες για την εξέλιξη του παιδιού και πιθανή διακοπή χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του εκάστοτε θεραπευτή μπορεί να επιφέρει παλινδρόμηση και να καθυστερήσει σθεναρά την αποκατάσταση του παιδιού σε τυχόν δυσκολίες του. Δοκιμάζεται η θεραπευτική σχέση. Ίσως το πιο σημαντικό για εμένα. Μια διακοπή με τόσο χρονικό διάστημα αποχής θα κινδυνεύσει να χαθεί η επαφή με τον θεραπευτή. Οι θεραπείες συνήθως γίνονται μέσα από τα ενδιαφέροντα του

Τικ Τακ Μπουμ, ένα παιχνίδι που αναπτύσσει πολλές δεξιότητες

Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα,καλησπέρα!! Σήμερα μετά από πολύ καιρό, βρήκα λίγο ελεύθερο χρόνο και θα σας παρουσιάσω ένα παιχνίδι που πραγματικά ενθουσίασε εμένα και τους μικρούς μου φίλους. Τικ Τακ Μπούμ λοιπόν! Πως παίζεται (οδηγίες από την συσκευασία):  Ένα εκρηκτικό επιτραπέζιο παιχνίδι λέξεων που θα σου ανατινάξει το μυαλό! Πες μία λέξη που να περιέχει τα γράμματα της κάρτας και ξεφορτώσου τη "βόμβα" στον επόμενο, πριν ανατιναχτεί στα χεριά σου Τι δεξιότητες αναπτύσσει: Η κύρια δεξιότητα που αναπτύσσει είναι ότι το παιδί εξασκείται στην προφορική φωνολογική ενημερότητα που είναι προπομπός της γράφω-φωνολογικής ενημερότητας που είναι μια σημαντική δεξιότητα για τις σχολικές επιδόσεις.(Ανάγνωση-γραφή). Επιπλέον αναπτύσσει το λεξιλόγιο του παιδιού, καθώς  το παιδί"εκφράζεται λεκτικά και κατανοεί καινούριες έννοιες. Επιπρόσθετα αφού υπάρχει χρόνος για να δημιουργήσει το παιδί τη  λέξη  αυξάνεται  η ταχύτητα επεξεργασίας της σκέψης του. Παραδείγμ

Οδηγίες για εκπαιδευτικούς όπου έχουν στην τάξη τους παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες

Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Κοινωνική Λειτουργός με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή Καλησπέρα και καλή σχολική χρονιά με υγεία, αγάπη και όμορφες στιγμές με συνεργασία όλων μας. Σήμερα, σκέφτηκα να αναπτύξουμε ένα θέμα σχετικά με τους εκπαιδευτικούς και την αντιμετώπιση τους σε σχέση με τις  μαθησιακές δυσκολίες, καθώς η σχολική χρονιά ξεκινά. Πριν ξεκινήσουμε θα ήθελα να σημειώσω πως ο όρος μαθησιακές δυσκολίες είναι μια ομπρέλα π ου περιέχει ανομοιογενές διαταραχές με διαφορετικά χαρακτηριστικά.  Συνήθως π εριλαμβάνει παιδιά με νοητικές δυσκολίες, που εκδηλώνουν  γενικευμένες δυσκολίες μάθησης,   παιδιά με  συναισθηματικά ή συμπεριφοράς προβλήματα  τα οποία εμποδίζουν συνολικά τη μάθησή τους, παιδιά με κανονικές ή αυξημένες νοητικές ικανότητες, που έχουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στην ανάγνωση, στη γραφή ή στη λογικομαθηματική σκέψη ή ακόμα και παιδιά που έχουν μια μαθησιακή δυσκολία όπου η εμφάνισή  της γίνεται σαν αποτέλεσμα μιας άλλης διαταραχή όπως αυτισμός, διαταραχή ελλειμμα