Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παρουσιάση βιβλίου: Το αηδόνι και η μελωδία της αγάπης

Γράφει η Αγγελίνα Παπαθανασίου
Πηγή: thematofylakes.gr

Στοιχεία βιβλίου: 

Τίτλος: Το αηδόνι και η μελωδία της αγάπης
Συγγραφέας: Αντώνης Λαµπρινίδης
Εκδόσεις: Σαίτης ΑΕ
Σελίδες: 36

Έτος έκδοσης: 2018
ISBN: 978-960-487-333-3
Πριν λίγες μέρες, ένα ακόμα εξαιρετικό βιβλίο κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Σαΐτης. Πρόκειται για το βιβλίο του συγγραφέα και εκπαιδευτικού Αντώνη Λαμπρινίδη, με τίτλο «Το αηδόνι και η μελωδία της αγάπης»Το βιβλίο απευθύνεται σε παιδιά από 8+, ενώ η πανέμορφη εικονογράφηση είναι της Νίκης Λεωνίδου.

Ένα μικρό αηδόνι προσπαθεί να κάνει φίλους ανάμεσα στα πουλιά που ζουν στο δάσος. Είναι μικρό και μόνο του και ζηλεύει τα άλλα πουλιά που έχουν φίλους. Κάνει αρκετές προσπάθειες αλλά είναι όλες τους αποτυχημένες. Συναντά προσβολές και απορρίψεις. Δεν το βάζει κάτω και συνεχίζει τις προσπάθειες και πέρα από το δάσος. Μα και πάλι αποτυγχάνει.
Τότε μια σοφή κουκουβάγια του λέει: «Καθένας έχει τη δική του ξεχωριστή αξία. Μα πρέπει να κοπιάσει για να τη βρει. Μόνο τότε μπορούμε όλοι μαζί να ζούμε ευτυχισμένοι».
Θα καταφέρει άραγε το μικρό αηδόνι να βρει τη δική του αξία; Θα συναντήσει την ευτυχία;
Εγώ σ’ αγαπώ για αυτό που είσαι. Ό,τι κι αν είσαι, όπως κι αν είσαι. Ξαπόστασε στην αγκαλιά μου και εγώ θα σε νανουρίσω. Αεράκι, βοήθα να κοιμίσουμε το μικρό μας αηδόνι, κι εσύ, τριζόνι της νύχτας, τραγούδησέ του τα πιο ωραία σου τραγούδια. Λουλούδια της εξοχής, στείλτε του το πιο μεθυστικό άρωμά σας. Φέξε του κι εσύ όμορφο φεγγάρι για να δει τα πιο χαρούμενα όνειρα, είπε ο κρίνος. Τότε, το αεράκι φύσηξε απαλά και όλα συντονίστηκαν μαζί του!
Μια όμορφη και τρυφερή ιστορία με ποιητική γραφή. Ένα βιβλίο πλημμυρισμένο με όμορφες εικόνες. Δύσκολα συναντά κανείς συχνά τέτοια βιβλία. Καλογραμμένο, γεμάτο μηνύματα για μικρούς και μεγάλους αναγνώστες. Ένα υπέροχο ταξίδι αυτογνωσίας μέσα από ένα πραγματικά λογοτεχνικό βιβλίο.
Περίληψη: Το µικρό αηδόνι κάνει µεγάλη προσπάθεια για να βρει φίλους και να µοιραστεί µαζί τους τη ζωή στο αγαπηµένο του δάσος. Αλλά δεν τα καταφέρνει… Η κουκουβάγια τού δίνει µια σοφή συµβουλή. Έτσι, ξεκινά ένα µεγάλο ταξίδι για να βρει τον εαυτό του και να πιστέψει σ’ αυτόν. Κατά τη διάρκειά του θα βιώσει, θα µάθει και θα νιώσει πολλά. Τι θα συµβεί, άραγε, όταν επιστρέψει στην παλιά του φωλιά;
Ένα υπέροχο κείµενο για την πορεία προς την αυτογνωσία και την κοινωνική αποδοχή, τη δύναµη της πίστης, την αξία της προσπάθειας και τις αλήθειες της ζωής µας. Για ν’ ακούσουµε, µικροί και µεγάλοι, µε τ’ αφτιά της καρδιάς µας τη µελωδία της αγάπης…
Bιογραφικό: Ο Αντώνης Λαμπρινίδης είναι επίτιμος σχολικός Σύμβουλος. Υπηρέτησε στην Εκπαίδευση 35 χρόνια ως δάσκαλος, σχολικός Σύμβουλος και ειδικός συνεργάτης του Κέντρου Εκπαιδ/κών Μελετών και του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου στο Υπ. Παιδείας.
Γεννήθηκε στο Εξωχώρι Μεσσηνίας, τέλειωσε τη Μαράσλειο Παιδαγ. Ακαδημία Αθηνών και έκαμε τριετείς μεταπτυχιακές σπουδές στα Παιδαγωγικά, ως υπότροφος του κράτους με την πρώτη θέση στη σειρά επιτυχίας. Παρακολούθησε μαθήματα με τους Dreikurs και Vandevelde, πειραματίστηκε σε νέες μεθόδους Διδακτικής και έλαβε το 632559/79 Δίπλωμα Ευρεσιτεχνίας με Έπαινο. Συμμετείχε στην Εκπαιδ/κή μεταρρύθμιση του 1982-91 ως συγγραφέας των κρατικών βιβλίων για το Μαθητή και το Δάσκαλο, ως συντάκτης των Αναλυτ. Προγραμμάτων και επιμορφωτής των δασκάλων.
Επιλέχτηκε σχολικός Σύμβουλος με την πρώτη σειρά και του απονεμήθηκε ο βαθμός του Παρέδρου του Παιδαγ. Ινστιτούτου (επίκ. καθηγ. Παν/μίου). Τιμήθηκε με ΧΡΥΣΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ & Δίπλωμα από την «Παγκόσμια Οργάνωση Προόδου και Πολιτισμού» «για τη συμβολή του στην έρευνα της τέχνης και της επιστήμης» με πρόεδρο τον καθηγ. Παν/μίου Δ. Μichigan Τ. Αργυρόπουλο, 1981. Δημοσίευσε πολλά βιβλία του λογοτεχνικά, παιδαγωγικά, σχολικά, (68 για παιδιά, 10 για μεγάλους, 100 άρθρα), έλαβε πολλά (17) Βραβεία για συγγραφές του και πρόκριση για το κρατικό Βραβείο παιδ. Λογοτεχνίας 2004.
Το λογοτεχνικό έργο του γραμμένο: «με καλλιεργημένο αλληγορικό λόγο, εκλεπτυσμένο και παραστατικό, περνά δυνατά μηνύματα για τις μεγάλες αξίες της ζωής μέσα σε κλίμα βαθιά ανθρώπινο και ευαίσθητο, βαθιά παιδικό, χαρούμενο κι αισιόδοξο με μια δροσιά και μια ασυνήθιστη τρυφερότητα…».
Έχει σύζυγο δασκάλα, μια κόρη φιλόλογο και μια εγγονή, μαθήτρια.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Είναι απαραίτητο οι θεραπείες των παιδιών να συνεχίζονται το Καλοκαίρι; (Εργοθεραπεία, Λογοθεραπεία, Ειδική διαπαιδαγώγηση, Ψυχολογική υποστήριξη)

  Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα, ελπίζω να είστε όλοι καλά! Σήμερα σκέφτηκα να αναλύσουμε ένα φλέγον ζήτημα που κάθε χρόνο τέτοιο καιρό έρχεται στην επιφάνεια και δεν είναι άλλο από το αν πρέπει τα παιδιά να συνεχίζουν τις θεραπείες μετά το πέρας του κλεισίματος του σχολείου. Θέλω να πω εδώ ότι κάθε γονιός είναι ο μοναδικός άνθρωπος που παίρνει την τελική απόφαση για το παιδί και θα πρέπει να γίνεται σεβαστή η απόφασή του καθώς αυτός είναι που γνωρίζει καλύτερα το παιδί του. Από την δική μου εμπειρία θα σας πω: Οι θεραπείες δεν είναι μάθημα, είναι απαραίτητες για την εξέλιξη του παιδιού και πιθανή διακοπή χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του εκάστοτε θεραπευτή μπορεί να επιφέρει παλινδρόμηση και να καθυστερήσει σθεναρά την αποκατάσταση του παιδιού σε τυχόν δυσκολίες του. Δοκιμάζεται η θεραπευτική σχέση. Ίσως το πιο σημαντικό για εμένα. Μια διακοπή με τόσο χρονικό διάστημα αποχής θα κινδυνεύσει να χαθεί η επαφή με τον θεραπευτή. Οι θεραπείες συνήθως γίνονται μέσα από τα ενδιαφέροντα του

Τικ Τακ Μπουμ, ένα παιχνίδι που αναπτύσσει πολλές δεξιότητες

Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα,καλησπέρα!! Σήμερα μετά από πολύ καιρό, βρήκα λίγο ελεύθερο χρόνο και θα σας παρουσιάσω ένα παιχνίδι που πραγματικά ενθουσίασε εμένα και τους μικρούς μου φίλους. Τικ Τακ Μπούμ λοιπόν! Πως παίζεται (οδηγίες από την συσκευασία):  Ένα εκρηκτικό επιτραπέζιο παιχνίδι λέξεων που θα σου ανατινάξει το μυαλό! Πες μία λέξη που να περιέχει τα γράμματα της κάρτας και ξεφορτώσου τη "βόμβα" στον επόμενο, πριν ανατιναχτεί στα χεριά σου Τι δεξιότητες αναπτύσσει: Η κύρια δεξιότητα που αναπτύσσει είναι ότι το παιδί εξασκείται στην προφορική φωνολογική ενημερότητα που είναι προπομπός της γράφω-φωνολογικής ενημερότητας που είναι μια σημαντική δεξιότητα για τις σχολικές επιδόσεις.(Ανάγνωση-γραφή). Επιπλέον αναπτύσσει το λεξιλόγιο του παιδιού, καθώς  το παιδί"εκφράζεται λεκτικά και κατανοεί καινούριες έννοιες. Επιπρόσθετα αφού υπάρχει χρόνος για να δημιουργήσει το παιδί τη  λέξη  αυξάνεται  η ταχύτητα επεξεργασίας της σκέψης του. Παραδείγμ

Πως σχετίζονται οι μαθησιακές δυσκολίες με την αυτοεκτίμηση;

  Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα ελπίζω να είστε καλά! Σήμερα σκέφτηκα να μιλήσουμε για ένα μείζον θέμα για τη σύνδεση της αυτοεκτίμησης με τις μαθησιακές δυσκολίες. Κάθε μέρα συναντάω γονείς να με ρωτάνε γιατί τα παιδιά τους που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες νιώθουν ματαιωμένα, γιατί τα παρατάνε και γιατί έχουν χαμηλή αυτοπεποίθηση. Η απάντηση μου είναι γιατί αυτά τα παιδιά καταλαβαίνουν πως δεν τα καταφέρνουν νιώθουν άσχημα για τον εαυτό τους και αποσύρονται από τη μάθηση. Συχνά χρησιμοποιώ ένα δικό μου παράδειγμα με τη μαγειρική, ξέρω πως δεν είμαι καλή, άρα αποσύρομαι από το μαγείρεμα και βρίσκω ένα κάρο δικαιολογίες για να μην το κάνω και στη συνέχεια νιώθω ταυτόχρονα ανακούφιση και ανεπάρκεια. Τι είναι όμως αυτοεκτίμηση; Σύμφωνα με ορισμούς η αυτοεκτίμηση  είναι η αξιολόγηση και η αίσθηση της δικής μας αξίας, ικανοτήτων, επιδόσεων και γενικά της αντίληψής μας για τον εαυτό μας. Περιλαμβάνει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τον εαυτό μας σε σχέση με τους άλλου