Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παρουσιάση Παιχνιδιού: Dixit

Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη


Γενικά στοιχεία για το παιχνίδι

Ηλικίες: 8 και άνω

Αριθμός παικτών: 2-4

Μέση διάρκεια παιχνιδιού: 30 λεπτά


Περιγραφή Παιχνιδιού:

Πέντε εικόνες ανοίγουν. Έχουν όλες κάτι κοινό: μια αινιγματική πρόταση. Μια όμως από τις πέντε ανήκει στον αφηγητή. 

Στο Dixit ένας παίκτης είναι ο αφηγητής  και στη σειρά του κοιτάει τις 6 κάρτες που έχει κρυφά στο χέρι του και επιλέγει μία. Επηρεασμένος από την επιλογή, του σχηματίζει μια πρόταση την οποία λέει στους υπόλοιπους.

Οι υπόλοιποι παίκτες επιλέγουν 1 κάρτα ανάμεσα στις 6 που έχουν στο χέρι τους και η οποία πιστεύουν ότι ταιριάζει καλύτερα στην πρόταση του αφηγητή. Στη συνέχεια ο κάθε παίκτης δίνει την κάρτα που διάλεξε κλειστή στον αφηγητή, ο οποίος τις συγκεντρώνει και τις ανακατεύει μαζί με τη δικιά του. Όλες οι κάρτες τοποθετούνται ανοικτές στο ταμπλό και κάθε παίκτης καλείται να ψηφίσει ποια θεωρεί ότι ήταν η κάρτα του αφηγητή

Οι παίκτες θα πρέπει να επιστρατεύσουν τη διορατικότητα και τη λογική τους για να τη βρούνε, αποφεύγοντας ταυτόχρονα τις παγίδες των συμπαικτών τους.

Περιεχόμενα:

  • 1 ταμπλό μέσα στο κουτί (γραμμή βαθμολογίας)
  • 36 πλακίδια ψηφοφορίας αριθμημένα από το 1 έως το 6, σε 6 διαφορετικά χρώματα
  • 6 ξύλινα κουνελάκια
  • 84 κάρτες
  • 1 φυλλάδιο οδηγιών
Δεξιότητες που αναπτύσει:

      • Κριτική σκέψη
      • Ανάπτυξη Λεξιλογίου
      • Ταχύτητα επεξεργασίας
      • Κοινωνική αλληλεπίδραση
Βίντεο περιγραφής παιχνιδιού:

https://www.youtube.com/watch?v=849rw0DdZC0



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Είναι απαραίτητο οι θεραπείες των παιδιών να συνεχίζονται το Καλοκαίρι; (Εργοθεραπεία, Λογοθεραπεία, Ειδική διαπαιδαγώγηση, Ψυχολογική υποστήριξη)

  Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα, ελπίζω να είστε όλοι καλά! Σήμερα σκέφτηκα να αναλύσουμε ένα φλέγον ζήτημα που κάθε χρόνο τέτοιο καιρό έρχεται στην επιφάνεια και δεν είναι άλλο από το αν πρέπει τα παιδιά να συνεχίζουν τις θεραπείες μετά το πέρας του κλεισίματος του σχολείου. Θέλω να πω εδώ ότι κάθε γονιός είναι ο μοναδικός άνθρωπος που παίρνει την τελική απόφαση για το παιδί και θα πρέπει να γίνεται σεβαστή η απόφασή του καθώς αυτός είναι που γνωρίζει καλύτερα το παιδί του. Από την δική μου εμπειρία θα σας πω: Οι θεραπείες δεν είναι μάθημα, είναι απαραίτητες για την εξέλιξη του παιδιού και πιθανή διακοπή χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του εκάστοτε θεραπευτή μπορεί να επιφέρει παλινδρόμηση και να καθυστερήσει σθεναρά την αποκατάσταση του παιδιού σε τυχόν δυσκολίες του. Δοκιμάζεται η θεραπευτική σχέση. Ίσως το πιο σημαντικό για εμένα. Μια διακοπή με τόσο χρονικό διάστημα αποχής θα κινδυνεύσει να χαθεί η επαφή με τον θεραπευτή. Οι θεραπείες συνήθως γίνονται μέσα από τα ενδιαφέροντα του

Τικ Τακ Μπουμ, ένα παιχνίδι που αναπτύσσει πολλές δεξιότητες

Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα,καλησπέρα!! Σήμερα μετά από πολύ καιρό, βρήκα λίγο ελεύθερο χρόνο και θα σας παρουσιάσω ένα παιχνίδι που πραγματικά ενθουσίασε εμένα και τους μικρούς μου φίλους. Τικ Τακ Μπούμ λοιπόν! Πως παίζεται (οδηγίες από την συσκευασία):  Ένα εκρηκτικό επιτραπέζιο παιχνίδι λέξεων που θα σου ανατινάξει το μυαλό! Πες μία λέξη που να περιέχει τα γράμματα της κάρτας και ξεφορτώσου τη "βόμβα" στον επόμενο, πριν ανατιναχτεί στα χεριά σου Τι δεξιότητες αναπτύσσει: Η κύρια δεξιότητα που αναπτύσσει είναι ότι το παιδί εξασκείται στην προφορική φωνολογική ενημερότητα που είναι προπομπός της γράφω-φωνολογικής ενημερότητας που είναι μια σημαντική δεξιότητα για τις σχολικές επιδόσεις.(Ανάγνωση-γραφή). Επιπλέον αναπτύσσει το λεξιλόγιο του παιδιού, καθώς  το παιδί"εκφράζεται λεκτικά και κατανοεί καινούριες έννοιες. Επιπρόσθετα αφού υπάρχει χρόνος για να δημιουργήσει το παιδί τη  λέξη  αυξάνεται  η ταχύτητα επεξεργασίας της σκέψης του. Παραδείγμ

Πως σχετίζονται οι μαθησιακές δυσκολίες με την αυτοεκτίμηση;

  Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα ελπίζω να είστε καλά! Σήμερα σκέφτηκα να μιλήσουμε για ένα μείζον θέμα για τη σύνδεση της αυτοεκτίμησης με τις μαθησιακές δυσκολίες. Κάθε μέρα συναντάω γονείς να με ρωτάνε γιατί τα παιδιά τους που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες νιώθουν ματαιωμένα, γιατί τα παρατάνε και γιατί έχουν χαμηλή αυτοπεποίθηση. Η απάντηση μου είναι γιατί αυτά τα παιδιά καταλαβαίνουν πως δεν τα καταφέρνουν νιώθουν άσχημα για τον εαυτό τους και αποσύρονται από τη μάθηση. Συχνά χρησιμοποιώ ένα δικό μου παράδειγμα με τη μαγειρική, ξέρω πως δεν είμαι καλή, άρα αποσύρομαι από το μαγείρεμα και βρίσκω ένα κάρο δικαιολογίες για να μην το κάνω και στη συνέχεια νιώθω ταυτόχρονα ανακούφιση και ανεπάρκεια. Τι είναι όμως αυτοεκτίμηση; Σύμφωνα με ορισμούς η αυτοεκτίμηση  είναι η αξιολόγηση και η αίσθηση της δικής μας αξίας, ικανοτήτων, επιδόσεων και γενικά της αντίληψής μας για τον εαυτό μας. Περιλαμβάνει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τον εαυτό μας σε σχέση με τους άλλου