"Στο κεφάλι μου το έχω"

Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη

Η αγαπημένη μου στήλη επιστρέφει!!!

Σήμερα θα παρουσιάσουμε "ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟ ΕΧΩ"

Είναι το παιχνίδι που πήρα στην δωδεκάχρονή  ανιψιά μου τα Χριστούγεννα και πήρα το πιο γλυκό φιλί  του κόσμου!!

Πώς παίζεται

Είναι το πιο αστείο και γρήγορο παιχνίδι ερωτήσεων που όλοι γνωρίζουν τι είσαι εκτός από εσένα!
Ξεκίνα τις ερωτήσεις για να βρεις εάν το σκίτσο στο κεφάλι σου είναι ζώο, φαγητό ή αντικείμενο.
Κάποιες ερωτήσεις που μπορείς να κάνεις είναι: ΤΡΩΓΟΜΑΙ; ΕΙΜΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΟ; ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟ; ΕΙΜΑΙ ΖΩΟ;

Ηλικίες-άτομα

Το παιχνίδι απευθύνεται σε ηλικίες 7 και άνω και παίζεται με 2 άτομα έως 6.

Οφέλη του παιχνιδιού


    • Ανάπτυξη προφορικού και εκφραστικού λόγου
    • Κατηγοριοποίηση
    • Κατανόηση εννοιών
    • Ανάπτυξη κοινωνικής αλληλεπίδρασης των παιδιών μέσω της συνεργασίας
    • Ανοχή στην ήττα και διαχείριση της ματαίωσης
Καλή διασκέδαση!!












Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τικ Τακ Μπουμ, ένα παιχνίδι που αναπτύσσει πολλές δεξιότητες

Πως σχετίζονται οι μαθησιακές δυσκολίες με την αυτοεκτίμηση;

Πως προετοιμάζω το παιδί μου για την επαναφοίτηση Νηπιαγωγείου; Πως μπορώ να το ανακοινώσω;