Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αυτοσχέδιο επιτραπέζιο για επανάληψη ρημάτων και χρόνων

 Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη


Καλησπέρα, καλησπέρα

Επιστρέφω σήμερα μετά από καιρό με παιχνίδι!!

Ένα αυτοσχέδιο επιτραπέζιο όπου θα βοηθήσει στην εμπέδωση χρόνων και ρημάτων.

Να σημειωθεί ότι αυτό το παιχνίδι, το παίζουμε όταν το παιδί έχει διδαχθεί επαρκώς τους χρόνους.

Πως παίζεται;

Άτομα: Από 2 και άνω

Υλικά που χρειάζεστε: Ζάρι και πιόνια (Εάν δεν έχουμε πιόνια, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ξυλάκια, τουβλάκια και ότι άλλο θέλουμε!)

Κανόνες παιχνιδιού: Ρίχνουμε το ζάρι και ανάλογα με τον αριθμό εκτελούμε την οδηγία!! Δίνουμε στο παιδί χρόνο για να απαντήσει! Εναλλακτικά, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μια κλεψύδρα, εάν δεν αγχώνει το παιδί! Μπορούμε να απαντήσουμε και λάθος, ώστε το παιδί να γίνει ο δάσκαλος!
Καθ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού ενθαρρύνουμε το παιδί ότι μπορεί να τα καταφέρει! 


Θα ποτίσω-Τι χρόνος είναι;

Άρχιζαν-Τι χρόνος είναι;

Θα γελώ-Τι χρόνος είναι;

Μιλούσα-Τι χρόνος είναι;

Διάλεξε τι θες να παίξουμε μετά

Ο Ενεστώτας για πότε είναι;

Έχεις λερώσει-Τι χρόνος είναι;

Ο Αόριστος για πότε είναι;

Είχα παίξει-Τι χρόνος είναι;

Ποιο βοηθητικό ρήμα έχει ο Υπερσυντέλικος

Κάνεις υπέροχη δουλεία-Συνέχισε!

Πες μου ένα ρήμα στον Παρατατικό

Πες μου ένα ρήμα στον Αόριστο

Με ποιον χρόνο μοιάζει ο Εξακολουθητικός Μέλλοντας;

Προχώρα 2 βήματα μπροστά

Παίζω-Πως γίνεται στον παρατατικό;

Πες μου ένα ρήμα στον υπερσυντέλικο

Πες μου ένα ρήμα στον ενεστώτα

Προχώρα 3 βήματα μπροστά και διάβασε το  μήνυμα

Έχεις κερδίσει -τι χρόνος είναι;

Δρόσιζα-Πως γίνεται στον παρακείμενο

Μόλις τελειώσαμε ήσουν καταπληκτικός-η

 


Καλή διασκέδαση!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Είναι απαραίτητο οι θεραπείες των παιδιών να συνεχίζονται το Καλοκαίρι; (Εργοθεραπεία, Λογοθεραπεία, Ειδική διαπαιδαγώγηση, Ψυχολογική υποστήριξη)

  Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα, ελπίζω να είστε όλοι καλά! Σήμερα σκέφτηκα να αναλύσουμε ένα φλέγον ζήτημα που κάθε χρόνο τέτοιο καιρό έρχεται στην επιφάνεια και δεν είναι άλλο από το αν πρέπει τα παιδιά να συνεχίζουν τις θεραπείες μετά το πέρας του κλεισίματος του σχολείου. Θέλω να πω εδώ ότι κάθε γονιός είναι ο μοναδικός άνθρωπος που παίρνει την τελική απόφαση για το παιδί και θα πρέπει να γίνεται σεβαστή η απόφασή του καθώς αυτός είναι που γνωρίζει καλύτερα το παιδί του. Από την δική μου εμπειρία θα σας πω: Οι θεραπείες δεν είναι μάθημα, είναι απαραίτητες για την εξέλιξη του παιδιού και πιθανή διακοπή χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του εκάστοτε θεραπευτή μπορεί να επιφέρει παλινδρόμηση και να καθυστερήσει σθεναρά την αποκατάσταση του παιδιού σε τυχόν δυσκολίες του. Δοκιμάζεται η θεραπευτική σχέση. Ίσως το πιο σημαντικό για εμένα. Μια διακοπή με τόσο χρονικό διάστημα αποχής θα κινδυνεύσει να χαθεί η επαφή με τον θεραπευτή. Οι θεραπείες συνήθως γίνονται μέσα από τα ενδιαφέροντα του

Τικ Τακ Μπουμ, ένα παιχνίδι που αναπτύσσει πολλές δεξιότητες

Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα,καλησπέρα!! Σήμερα μετά από πολύ καιρό, βρήκα λίγο ελεύθερο χρόνο και θα σας παρουσιάσω ένα παιχνίδι που πραγματικά ενθουσίασε εμένα και τους μικρούς μου φίλους. Τικ Τακ Μπούμ λοιπόν! Πως παίζεται (οδηγίες από την συσκευασία):  Ένα εκρηκτικό επιτραπέζιο παιχνίδι λέξεων που θα σου ανατινάξει το μυαλό! Πες μία λέξη που να περιέχει τα γράμματα της κάρτας και ξεφορτώσου τη "βόμβα" στον επόμενο, πριν ανατιναχτεί στα χεριά σου Τι δεξιότητες αναπτύσσει: Η κύρια δεξιότητα που αναπτύσσει είναι ότι το παιδί εξασκείται στην προφορική φωνολογική ενημερότητα που είναι προπομπός της γράφω-φωνολογικής ενημερότητας που είναι μια σημαντική δεξιότητα για τις σχολικές επιδόσεις.(Ανάγνωση-γραφή). Επιπλέον αναπτύσσει το λεξιλόγιο του παιδιού, καθώς  το παιδί"εκφράζεται λεκτικά και κατανοεί καινούριες έννοιες. Επιπρόσθετα αφού υπάρχει χρόνος για να δημιουργήσει το παιδί τη  λέξη  αυξάνεται  η ταχύτητα επεξεργασίας της σκέψης του. Παραδείγμ

Πως σχετίζονται οι μαθησιακές δυσκολίες με την αυτοεκτίμηση;

  Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα ελπίζω να είστε καλά! Σήμερα σκέφτηκα να μιλήσουμε για ένα μείζον θέμα για τη σύνδεση της αυτοεκτίμησης με τις μαθησιακές δυσκολίες. Κάθε μέρα συναντάω γονείς να με ρωτάνε γιατί τα παιδιά τους που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες νιώθουν ματαιωμένα, γιατί τα παρατάνε και γιατί έχουν χαμηλή αυτοπεποίθηση. Η απάντηση μου είναι γιατί αυτά τα παιδιά καταλαβαίνουν πως δεν τα καταφέρνουν νιώθουν άσχημα για τον εαυτό τους και αποσύρονται από τη μάθηση. Συχνά χρησιμοποιώ ένα δικό μου παράδειγμα με τη μαγειρική, ξέρω πως δεν είμαι καλή, άρα αποσύρομαι από το μαγείρεμα και βρίσκω ένα κάρο δικαιολογίες για να μην το κάνω και στη συνέχεια νιώθω ταυτόχρονα ανακούφιση και ανεπάρκεια. Τι είναι όμως αυτοεκτίμηση; Σύμφωνα με ορισμούς η αυτοεκτίμηση  είναι η αξιολόγηση και η αίσθηση της δικής μας αξίας, ικανοτήτων, επιδόσεων και γενικά της αντίληψής μας για τον εαυτό μας. Περιλαμβάνει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τον εαυτό μας σε σχέση με τους άλλου