Koύραση: Μην τα παρατάς, βρές τρόπο να ξεκουραστείς!

Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη


Λοιπόν, λοιπόν σήμερα σκέφτηκα να γράψω ένα άρθρο που με αγγίζει προσωπικά.

Τον τελευταίο καιρό δουλεύοντας πάρα πολλές ώρες σε 2 απαιτητικές δουλείες, με πολλά πράγματα να γυρίζουν στο μυαλό μου, πολλές υποχρεώσεις, δουλειές του σπιτιού, χωρίς παιδιά  (που να είχα κιόλας, πραγματικά σας θεωρώ όλες ηρωίδες) και χωρίς κανέναν συγγενή μου στο νησί που ζω(καθώς είμαι και ερωτικός μετανάστης) υπάρχουν ώρες που η κούραση μου φτάνει κόκκινο!!!!

Το πιο εύκολο εκείνη την ώρα είναι να τα βάλω με τον αντρούλη μου  ο οποίος δεν φταίει και κάτι, με το εργασιακό μου περιβάλλον, με τη μάνα μου που θα με πάρει τηλέφωνο και θα με ρωτήσει 34 χρονών γαϊδούρα έφαγες, και γενικά να τα βάλω με όποιον βρω μπροστά μου!

ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΟΜΩΣ (ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΗΘΕΛΑ ΧΑΧΑ)

Κάποιες πρακτικές που με βοηθάνε είναι:

  • Μετρά έως το 10 και παίρνε  ανάσες, πραγματικά όσο παιδικό είναι πιάνει και χαλαρώνεις!
  • Προσπάθησε να παίρνεις μόνο τις ευθύνες που σου αναλογούν, δεν είσαι υπεράνθρωπος (Το προσπαθώ χρόνια, δεν μου βγαίνει πάντα, αλλά η προσπάθεια μετρά!)
  • Κράτα τις άξιες σου και την ηθική σου (Αυτά είναι διαφορετικά για όλους μας και όλοι θα πρέπει να τα σεβόμαστε)
  • Πάντα να έχεις και δικούς σου προσωπικούς στόχους να εκπληρώσεις! (Μόνο δικούς σου, έστω και έναν)
  • Προσπαθώ να αποχωρώ από το χώρο που μου προκαλεί αναστάτωση και να μην μιλάω εν βρασμώ. Δεν βοηθάει και τσάμπα χαλάμε και τις καρδιές μας, γιατί όλα εδώ μένουν!
  • Αποδέχομαι την κούραση μου (Ίσως το πιο σημαντικό) και ακούω τον εαυτό μου! Δεν σημαίνει ότι επειδή, είναι Σαββατοκύριακο θα πρέπει να ξενυχτήσω ή να βγω γιατί αυτό προστάζει το Σάββατο. Το Σάββατο μπορεί να με βρει με πιτζάμες και να καίγομαι στο Netflix ή να με βρει απλά να κοιτώ το ταβάνι γιατί βρε αδερφέ αυτό γουστάρω να κάνω!
  • Κοιμάμαι νωρίς με τις κότες. Νομίζω πως γενικά, αν κοιμάσαι καλά, μπορείς να ανταπεξέλθεις καλύτερα την επόμενη μέρα.
  • Προσπαθώ να αγαπάω και να με αγαπούν. Επίσης ακούγεται παιδικό, αλλά η αγάπη σου δίνει δύναμη!
  • Ακούστε την αγαπημένη σας μουσική δυνατά!!!Τραγουδήστέ κιόλας!
  • Επιστρατεύστε το χιούμορ σας για καταστάσεις που αντιμετωπίζετε, το χιούμορ ΣΩΖΕΙ!
  • Απομακρύνετε τις οθόνες πριν κοιμηθείτε, ας απαντήσετε σε ένα μήνυμα αργότερα!
  • Μην γκρινιάζεις γιατί σε αυτή τη ζωή, όλα είναι επιλογές 
  • Πάρε κάτι αποκλειστικά για σένα (έστω ένα κοκαλάκι θα φτιάξει η διάθεση σου)

Θα σας έλεγα και για γυμναστική και για διατροφή αλλά δυστυχώς δεν τα κάνω και είπα να γράψω αλήθειες!!χαχαχα

Γενικά όταν νιώθεις κουρασμένος η γνώμη μου είναι να βρίσκεις τρόπους να ξεκουράζεσαι και όχι να τα παρατάς!!!

Πρέπει να συνεχίζουμε!!

Εσείς τι κάνετε για την κούραση σας;

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τικ Τακ Μπουμ, ένα παιχνίδι που αναπτύσσει πολλές δεξιότητες

Πως σχετίζονται οι μαθησιακές δυσκολίες με την αυτοεκτίμηση;

Πως προετοιμάζω το παιδί μου για την επαναφοίτηση Νηπιαγωγείου; Πως μπορώ να το ανακοινώσω;