Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Βεγγαλικά και Πάσχα

Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη

Καλημέρα Καλημέρα, Μεγάλη Τρίτη σήμερα και σκέφτηκα να συνεχίσω στο ρυθμό του Πάσχα.

Θέλησα να γράψω ένα άρθρο για την "άτυπη" παράδοση που έχουμε το βράδυ της Ανάστασης και ρίχνουμε βεγγαλικά.

Είναι σημαντικό να μιλήσετε με τα παιδιά σας και να εξηγήσετε του κίνδυνους με απλά λόγια!

Κάποιες απλές συμβουλές είναι:


  •     Αποτρέψετε τα παιδιά από τη χρήση ή την αυτοσχέδια κατασκευή τους.

    • Ενημερώστε τα παιδιά για τους κινδύνους σοβαρού τραυματισμού, ακόμα και ακρωτηριασμού.
    • Μην τους επιτρέπετε να προσεγγίζουν χώρους παράνομης καύσης των ειδών αυτών, διότι κανείς δεν εγγυάται ότι δεν θα προκληθεί ατύχημα.  
    Συγκεκριμένα το χαμόγελο του παιδιού έβγαλε ανακοίνωση και υποστηρίζει πως:

    «Η Ελληνική Αστυνομία κάθε χρόνο καταβάλλει μεγάλες προσπάθειες και πραγματοποιεί εντατικούς ελέγχους  για την αντιμετώπιση του προβλήματος αλλά δυστυχώς, από τη στιγμή που επιτρέπεται η εισαγωγή και η εμπορία όλων αυτών των προϊόντων (κροτίδες, βεγγαλικά), τα παιδιά παραμένουν εκτεθειμένα στον κίνδυνο.
    Ιδιαίτερα τις μέρες του Πάσχα,  όπου το φαινόμενο αυτό βρίσκεται σε έξαρση αποτελώντας μία άτυπη «παράδοση», γνωρίζουμε όλοι πόσο εύκολο είναι να προμηθευτεί κάθε παιδί αυτά τα είδη αφού η πώλησή τους γίνεται ανεξέλεγκτα ακόμη και σε συνοικιακά καταστήματα.
    Συνεπώς, οφείλουμε και εμείς ως γονείς και εκπαιδευτικοί να μη μείνουμε άπραγοι αλλά να ενημερώσουμε τα παιδιά και να τα βοηθήσουμε να συνειδητοποιήσουν τον κίνδυνο και τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει η χρήση βεγγαλικών, κροτίδων και άλλων ειδών πυροτεχνίας.
    Ο Οργανισμός κρούει το καμπανάκι του κινδύνου τονίζοντας ότι κροτίδες και βεγγαλικά δεν είναι παιχνίδια, αλλά υλικά άκρως επικίνδυνα, που στα χέρια των παιδιών γίνονται «φονικά όπλα» απειλώντας τη σωματική τους ακεραιότητα αλλά και την ίδια τους τη ζωή. Ας προστατέψουμε τα παιδιά μας!».

    Σχόλια

    Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

    Είναι απαραίτητο οι θεραπείες των παιδιών να συνεχίζονται το Καλοκαίρι; (Εργοθεραπεία, Λογοθεραπεία, Ειδική διαπαιδαγώγηση, Ψυχολογική υποστήριξη)

      Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα, ελπίζω να είστε όλοι καλά! Σήμερα σκέφτηκα να αναλύσουμε ένα φλέγον ζήτημα που κάθε χρόνο τέτοιο καιρό έρχεται στην επιφάνεια και δεν είναι άλλο από το αν πρέπει τα παιδιά να συνεχίζουν τις θεραπείες μετά το πέρας του κλεισίματος του σχολείου. Θέλω να πω εδώ ότι κάθε γονιός είναι ο μοναδικός άνθρωπος που παίρνει την τελική απόφαση για το παιδί και θα πρέπει να γίνεται σεβαστή η απόφασή του καθώς αυτός είναι που γνωρίζει καλύτερα το παιδί του. Από την δική μου εμπειρία θα σας πω: Οι θεραπείες δεν είναι μάθημα, είναι απαραίτητες για την εξέλιξη του παιδιού και πιθανή διακοπή χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του εκάστοτε θεραπευτή μπορεί να επιφέρει παλινδρόμηση και να καθυστερήσει σθεναρά την αποκατάσταση του παιδιού σε τυχόν δυσκολίες του. Δοκιμάζεται η θεραπευτική σχέση. Ίσως το πιο σημαντικό για εμένα. Μια διακοπή με τόσο χρονικό διάστημα αποχής θα κινδυνεύσει να χαθεί η επαφή με τον θεραπευτή. Οι θεραπείες συνήθως γίνονται μέσα από τα ενδιαφέροντα του

    Τικ Τακ Μπουμ, ένα παιχνίδι που αναπτύσσει πολλές δεξιότητες

    Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα,καλησπέρα!! Σήμερα μετά από πολύ καιρό, βρήκα λίγο ελεύθερο χρόνο και θα σας παρουσιάσω ένα παιχνίδι που πραγματικά ενθουσίασε εμένα και τους μικρούς μου φίλους. Τικ Τακ Μπούμ λοιπόν! Πως παίζεται (οδηγίες από την συσκευασία):  Ένα εκρηκτικό επιτραπέζιο παιχνίδι λέξεων που θα σου ανατινάξει το μυαλό! Πες μία λέξη που να περιέχει τα γράμματα της κάρτας και ξεφορτώσου τη "βόμβα" στον επόμενο, πριν ανατιναχτεί στα χεριά σου Τι δεξιότητες αναπτύσσει: Η κύρια δεξιότητα που αναπτύσσει είναι ότι το παιδί εξασκείται στην προφορική φωνολογική ενημερότητα που είναι προπομπός της γράφω-φωνολογικής ενημερότητας που είναι μια σημαντική δεξιότητα για τις σχολικές επιδόσεις.(Ανάγνωση-γραφή). Επιπλέον αναπτύσσει το λεξιλόγιο του παιδιού, καθώς  το παιδί"εκφράζεται λεκτικά και κατανοεί καινούριες έννοιες. Επιπρόσθετα αφού υπάρχει χρόνος για να δημιουργήσει το παιδί τη  λέξη  αυξάνεται  η ταχύτητα επεξεργασίας της σκέψης του. Παραδείγμ

    Πως σχετίζονται οι μαθησιακές δυσκολίες με την αυτοεκτίμηση;

      Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα ελπίζω να είστε καλά! Σήμερα σκέφτηκα να μιλήσουμε για ένα μείζον θέμα για τη σύνδεση της αυτοεκτίμησης με τις μαθησιακές δυσκολίες. Κάθε μέρα συναντάω γονείς να με ρωτάνε γιατί τα παιδιά τους που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες νιώθουν ματαιωμένα, γιατί τα παρατάνε και γιατί έχουν χαμηλή αυτοπεποίθηση. Η απάντηση μου είναι γιατί αυτά τα παιδιά καταλαβαίνουν πως δεν τα καταφέρνουν νιώθουν άσχημα για τον εαυτό τους και αποσύρονται από τη μάθηση. Συχνά χρησιμοποιώ ένα δικό μου παράδειγμα με τη μαγειρική, ξέρω πως δεν είμαι καλή, άρα αποσύρομαι από το μαγείρεμα και βρίσκω ένα κάρο δικαιολογίες για να μην το κάνω και στη συνέχεια νιώθω ταυτόχρονα ανακούφιση και ανεπάρκεια. Τι είναι όμως αυτοεκτίμηση; Σύμφωνα με ορισμούς η αυτοεκτίμηση  είναι η αξιολόγηση και η αίσθηση της δικής μας αξίας, ικανοτήτων, επιδόσεων και γενικά της αντίληψής μας για τον εαυτό μας. Περιλαμβάνει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τον εαυτό μας σε σχέση με τους άλλου