Γράφει η Δέσποινα Χατζησταυρίδου
Eιδική Παιδαγωγός
Στόχος είναι το παιδί κάθε
φορά να βρίσκει την κατάλληλη κατάληξη στο ξυλάκι και να το τοποθετεί στο ανάλογο ρήμα με αποτέλεσμα να το διαβάσει
όσες φορές χρειαστεί ώσπου να το καταλάβει και να το θυμάται.
Eιδική Παιδαγωγός
Η εκμάθηση της
ορθογραφίας δυσκολεύει τα παιδιά σε μικρές ηλικίες!
Για
αυτό το λόγο χρειάζεται κόλπα-παιχνίδια για να καταφέρουν γρήγορα αλλά και
χωρίς κόπο γονείς και παιδιά το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Μια εύκολη και
γρήγορη λύση αποτελεί η παρακάτω δραστηριότητα με την οποία το παιδί μπορεί να
κατανοήσει και να απομνημονεύσει τις καταλήξεις των ρημάτων.
Τα υλικά που θα χρειαστείτε είναι:
1 ή περισσότερα
χαρτόνια ή χαρτιά Α4 ( αναλόγως πόσα ρήματα θέλετε να γράψετε)
2 μαρκαδόρους με
διαφορετικό χρώμα
2 ή περισσότερα ξυλάκια του γιατρού
(γλωσσοπιέστρα)
Αρχικώς με το ένα χρώμα
γράφετε το θέμα της λέξης πχ αν το ρήμα είναι βάζω γράφετε βαζ , και μετά τα υπόλοιπα ρήματα το ένα
κάτω από το άλλο. Έπειτα στο ξυλάκι γράφετε με το άλλο
χρώμα τις διάφορες καταλήξεις –ω,-εις,-ει,- ουμε, -ετε, -ουν.
Παρακάτω επισυνάπτονται κάποια παραδείγματα:
Μπορείτε με αυτό τον
τρόπο στον ελεύθερο χρόνο του να παίξετε κάνοντας το εναλλάξ πότε εσείς και
πότε το παιδί.
Επιπλέον αυτό
ενδείκνυται για την ορθογραφία της ημέρας διότι είναι ένας απλός και
παράλληλα διασκεδαστικός τρόπος εκμάθησης.
Καλή σας διασκέδαση!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου