Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παρουσίαση βιβλίου: Το κορίτσι του Πέτρου

Αγγελίνα Παπαθανασίου

Πηγή: thematofylakes.gr


Στοιχεία Βιβλίου

Τίτλος: Το κορίτσι του Πέτρου
Συγγραφέας Μουντάκη Αργυρώ
ISBN: 9789605665265
Ημερομηνία έκδοσης: Αθήνα, 5 Μαΐου 2014
Εκδότης: Μεταίχμιο
Σελίδες: 160
Συντελεστής: Φούρκα Πέγκυ
Ηλικία: 9+
ΥπόθεσηΟ Πέτρος είναι ένα αγόρι της Β’ Γυμνασίου. Περνάει πολλές ώρες μπροστά στον υπολογιστή και είναι ερωτευμένος με την Αλίσα, ένα όμορφο κορίτσι από το Πακιστάν.Η Αλίσα δεν μιλά καλά τα ελληνικά κι ο Πέτρος, θα σταθεί δίπλα της και θα της προσφέρει τη βοήθειά του στα μαθήματα. Θα την στηρίξει όμως και όταν τα κορίτσια της τάξης του, δείχνουν την εχθρική τους στάση απέναντι της, επειδή είναι μια ξένη.
Προσωπική άποψη: Μια όμορφη ιστορία για την διαφορετικότητα, το ρατσισμό, τον σχολικό εκφοβισμό αλλά και τη νεανική αγάπη. Μια ιστορία που κυλάει σαν νερό, με αρκετές δόσεις χιούμορ και πολλά μηνύματα για πολλούς αποδέκτες. Σίγουρα δεν είναι μια ιστορία με πρωτότυπο θέμα, αλλά είναι τρυφερή, πλημμυρισμένη από αγάπη. Διαβάζοντάς τη, τα παιδιά, οι έφηβοι, θα μάθουν για την ενσυναίσθηση.  Να μπαίνουν δηλαδή στη θέση του άλλου. Στη ζωή μας τίποτα δεν έχει παντοτινή διάρκεια. Όλα μπορούν να αλλάξουν σε μια στιγμή και να βρεθούμε πολύ εύκολα στην ίδια θέση με κάποιον άλλον. Είναι σημαντικό να το έχουμε αυτό πάντα στο μυαλό μας. Σίγουρα θα μας βοηθήσει να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι.
Περίληψη: Ποιος είπε ότι τα παιδιά δεν ερωτεύονται; 
Ποιος είπε ότι τα χνουδωτά ζωάκια δεν έχουν ψυχή;
Και ποιος πιστεύει ότι ένα νέο ξεκίνημα σε μια ξένη χώρα είναι κάτι εύκολο για μια οικογένεια; 
Η κρίση ποιους δοκιμάζει περισσότερο; Τους Έλληνες ή τους ξένους; 
Η Αλκμήνη ακούει την καρδιά της να χτυπάει, ακούει κι ένα χνουδωτό ζωάκι να μιλάει. Ο Πέτρος βοηθάει την Αλίσα στα Αρχαία και την ερωτεύεται. 
Ποιοι απομονώνουν το κορίτσι και γιατί; 


Η βία ποια πρόσωπα παίρνει; 
Η Αλίσα θέλει να μιλήσει ελληνικά, μα νιώθει το ταμπελάκι στην πλάτη της να φωνάζει «made in Pakistan»

Το βιβλίο εντάσσεται στη σειρά Διαβάζω ιστορίες 9+, η οποία περιλαμβάνει σύνθετες ιστορίες που διευρύνουν τους αναγνωστικούς ορίζοντες του παιδιού.
Καλή ανάγνωση!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Είναι απαραίτητο οι θεραπείες των παιδιών να συνεχίζονται το Καλοκαίρι; (Εργοθεραπεία, Λογοθεραπεία, Ειδική διαπαιδαγώγηση, Ψυχολογική υποστήριξη)

  Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα, ελπίζω να είστε όλοι καλά! Σήμερα σκέφτηκα να αναλύσουμε ένα φλέγον ζήτημα που κάθε χρόνο τέτοιο καιρό έρχεται στην επιφάνεια και δεν είναι άλλο από το αν πρέπει τα παιδιά να συνεχίζουν τις θεραπείες μετά το πέρας του κλεισίματος του σχολείου. Θέλω να πω εδώ ότι κάθε γονιός είναι ο μοναδικός άνθρωπος που παίρνει την τελική απόφαση για το παιδί και θα πρέπει να γίνεται σεβαστή η απόφασή του καθώς αυτός είναι που γνωρίζει καλύτερα το παιδί του. Από την δική μου εμπειρία θα σας πω: Οι θεραπείες δεν είναι μάθημα, είναι απαραίτητες για την εξέλιξη του παιδιού και πιθανή διακοπή χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του εκάστοτε θεραπευτή μπορεί να επιφέρει παλινδρόμηση και να καθυστερήσει σθεναρά την αποκατάσταση του παιδιού σε τυχόν δυσκολίες του. Δοκιμάζεται η θεραπευτική σχέση. Ίσως το πιο σημαντικό για εμένα. Μια διακοπή με τόσο χρονικό διάστημα αποχής θα κινδυνεύσει να χαθεί η επαφή με τον θεραπευτή. Οι θεραπείες συνήθως γίνονται μέσα από τα ενδιαφέροντα του

Τικ Τακ Μπουμ, ένα παιχνίδι που αναπτύσσει πολλές δεξιότητες

Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα,καλησπέρα!! Σήμερα μετά από πολύ καιρό, βρήκα λίγο ελεύθερο χρόνο και θα σας παρουσιάσω ένα παιχνίδι που πραγματικά ενθουσίασε εμένα και τους μικρούς μου φίλους. Τικ Τακ Μπούμ λοιπόν! Πως παίζεται (οδηγίες από την συσκευασία):  Ένα εκρηκτικό επιτραπέζιο παιχνίδι λέξεων που θα σου ανατινάξει το μυαλό! Πες μία λέξη που να περιέχει τα γράμματα της κάρτας και ξεφορτώσου τη "βόμβα" στον επόμενο, πριν ανατιναχτεί στα χεριά σου Τι δεξιότητες αναπτύσσει: Η κύρια δεξιότητα που αναπτύσσει είναι ότι το παιδί εξασκείται στην προφορική φωνολογική ενημερότητα που είναι προπομπός της γράφω-φωνολογικής ενημερότητας που είναι μια σημαντική δεξιότητα για τις σχολικές επιδόσεις.(Ανάγνωση-γραφή). Επιπλέον αναπτύσσει το λεξιλόγιο του παιδιού, καθώς  το παιδί"εκφράζεται λεκτικά και κατανοεί καινούριες έννοιες. Επιπρόσθετα αφού υπάρχει χρόνος για να δημιουργήσει το παιδί τη  λέξη  αυξάνεται  η ταχύτητα επεξεργασίας της σκέψης του. Παραδείγμ

Πως σχετίζονται οι μαθησιακές δυσκολίες με την αυτοεκτίμηση;

  Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα ελπίζω να είστε καλά! Σήμερα σκέφτηκα να μιλήσουμε για ένα μείζον θέμα για τη σύνδεση της αυτοεκτίμησης με τις μαθησιακές δυσκολίες. Κάθε μέρα συναντάω γονείς να με ρωτάνε γιατί τα παιδιά τους που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες νιώθουν ματαιωμένα, γιατί τα παρατάνε και γιατί έχουν χαμηλή αυτοπεποίθηση. Η απάντηση μου είναι γιατί αυτά τα παιδιά καταλαβαίνουν πως δεν τα καταφέρνουν νιώθουν άσχημα για τον εαυτό τους και αποσύρονται από τη μάθηση. Συχνά χρησιμοποιώ ένα δικό μου παράδειγμα με τη μαγειρική, ξέρω πως δεν είμαι καλή, άρα αποσύρομαι από το μαγείρεμα και βρίσκω ένα κάρο δικαιολογίες για να μην το κάνω και στη συνέχεια νιώθω ταυτόχρονα ανακούφιση και ανεπάρκεια. Τι είναι όμως αυτοεκτίμηση; Σύμφωνα με ορισμούς η αυτοεκτίμηση  είναι η αξιολόγηση και η αίσθηση της δικής μας αξίας, ικανοτήτων, επιδόσεων και γενικά της αντίληψής μας για τον εαυτό μας. Περιλαμβάνει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τον εαυτό μας σε σχέση με τους άλλου