Στόχοι 2020

Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη

Καλησπέρα, καλησπέρα

Καλή χρονιά με σωματική και ψυχική υγεία και αγάπη ως προς τον εαυτό μας εύχομαι.

Αύριο γυρνάω στις υποχρεώσεις μου οι οποίες είναι πολλές και απαιτητικές. Υπάρχει από τη μια μελαγχολία αλλά από την άλλη προσμονή για να δω τι με περιμένει και αυτήν την χρονιά.  Η αλήθεια είναι πως, όλο αυτόν τον καιρό είχα χρόνο να κάνω  απολογισμό και να σκεφτώ. Κατέληξα λοιπόν πως το 2019 με είχα "μαστιγώσει" λίγο με πολλές υποχρεώσεις και καθόλου χρόνο για μένα, που αποφάσισα μέσα στις γιορτές πως έχω τόσο ανάγκη και πρέπει να τον διεκδικώ το 2020.

Θέτω λοιπόν κάποιους στόχους για το 2020 και ελπίζω να τους καταφέρω.

Στόχοι που εξαρτώνται καθαρά από μένα:

  • Να είμαι πιο επιμελής στα θέματα υγείας μου
  • Να ξεκουράζομαι πιο πολύ και να προσπαθώ να  μην δουλεύω τόσο, άλλωστε θα πρέπει να θυμόμαστε πως δεν ζούμε για να δουλεύουμε αλλά δουλεύουμε για να ζούμε!
  • Να βλέπω πιο πολλά θέατρα, πιο πολλές ταινίες και να διαβάζω πιο πολλά βιβλία
  • Να προσέχω περισσότερο τη σωματική μου υγεία,να αρχίσω γυμναστήριο και να μην τρώω το βράδυ
  • Να περνάω πιο πολύ χρόνο με τον σύζυγό μου, αφού οι μικρές στιγμές έχουν άξια
  • Να απομακρυνθώ όσο μπορώ από ανθρώπους που μου ρουφάνε ενέργεια, συνέχεια κρίνουν και κοιτάνε μόνο τις δικές του ανάγκες και πως νιώθουν εκείνοι.
  • Να αγαπήσω περισσότερο εμένα και να δείξω ενσυναίσθηση σε εμένα, μου αξίζει!
  • Να περνάω πιο πολύ χρόνο με την οικογένεια μου και τους φίλους μου, να τους δείχνω πόσο πολύ τους αγαπάω και μου λείπουν
  • Να γράφω πιο συχνά στο " παιδάκι μου", μαντέψτε ποιο είναι αυτό!~
Στόχοι που δεν εξαρτώνται απο εμένα:

  • Να πάρει ο άντρας μου μετάθεση στην Αθήνα! ΑΜΉΝ
  • Να μονιμοποιηθώ (Με ένα όνειρο τρελό, ένα όνειρο απατηλό)
  • Να κερδίσω τζόκερ (χαχα)
Γενικά νομίζω πως τα περισσότερα βρίσκονται στο χέρι μας, ελπίζω όσοι το διαβάσετε να βρείτε λίγο τον εαυτό σας σε αυτό το άρθρο και να προσπαθήσετε να πραγματοποιήσετε τους στόχους σας!

Όποιοι εσείς θέλετε!! Ο καθένας απο εμάς θα ξαναπώ είναι μοναδικός, διαφορετικός και έχει τις δικές του ανάγκες!!



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τικ Τακ Μπουμ, ένα παιχνίδι που αναπτύσσει πολλές δεξιότητες

Πως σχετίζονται οι μαθησιακές δυσκολίες με την αυτοεκτίμηση;

Πως προετοιμάζω το παιδί μου για την επαναφοίτηση Νηπιαγωγείου; Πως μπορώ να το ανακοινώσω;