Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στόχοι 2020

Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη

Καλησπέρα, καλησπέρα

Καλή χρονιά με σωματική και ψυχική υγεία και αγάπη ως προς τον εαυτό μας εύχομαι.

Αύριο γυρνάω στις υποχρεώσεις μου οι οποίες είναι πολλές και απαιτητικές. Υπάρχει από τη μια μελαγχολία αλλά από την άλλη προσμονή για να δω τι με περιμένει και αυτήν την χρονιά.  Η αλήθεια είναι πως, όλο αυτόν τον καιρό είχα χρόνο να κάνω  απολογισμό και να σκεφτώ. Κατέληξα λοιπόν πως το 2019 με είχα "μαστιγώσει" λίγο με πολλές υποχρεώσεις και καθόλου χρόνο για μένα, που αποφάσισα μέσα στις γιορτές πως έχω τόσο ανάγκη και πρέπει να τον διεκδικώ το 2020.

Θέτω λοιπόν κάποιους στόχους για το 2020 και ελπίζω να τους καταφέρω.

Στόχοι που εξαρτώνται καθαρά από μένα:

  • Να είμαι πιο επιμελής στα θέματα υγείας μου
  • Να ξεκουράζομαι πιο πολύ και να προσπαθώ να  μην δουλεύω τόσο, άλλωστε θα πρέπει να θυμόμαστε πως δεν ζούμε για να δουλεύουμε αλλά δουλεύουμε για να ζούμε!
  • Να βλέπω πιο πολλά θέατρα, πιο πολλές ταινίες και να διαβάζω πιο πολλά βιβλία
  • Να προσέχω περισσότερο τη σωματική μου υγεία,να αρχίσω γυμναστήριο και να μην τρώω το βράδυ
  • Να περνάω πιο πολύ χρόνο με τον σύζυγό μου, αφού οι μικρές στιγμές έχουν άξια
  • Να απομακρυνθώ όσο μπορώ από ανθρώπους που μου ρουφάνε ενέργεια, συνέχεια κρίνουν και κοιτάνε μόνο τις δικές του ανάγκες και πως νιώθουν εκείνοι.
  • Να αγαπήσω περισσότερο εμένα και να δείξω ενσυναίσθηση σε εμένα, μου αξίζει!
  • Να περνάω πιο πολύ χρόνο με την οικογένεια μου και τους φίλους μου, να τους δείχνω πόσο πολύ τους αγαπάω και μου λείπουν
  • Να γράφω πιο συχνά στο " παιδάκι μου", μαντέψτε ποιο είναι αυτό!~
Στόχοι που δεν εξαρτώνται απο εμένα:

  • Να πάρει ο άντρας μου μετάθεση στην Αθήνα! ΑΜΉΝ
  • Να μονιμοποιηθώ (Με ένα όνειρο τρελό, ένα όνειρο απατηλό)
  • Να κερδίσω τζόκερ (χαχα)
Γενικά νομίζω πως τα περισσότερα βρίσκονται στο χέρι μας, ελπίζω όσοι το διαβάσετε να βρείτε λίγο τον εαυτό σας σε αυτό το άρθρο και να προσπαθήσετε να πραγματοποιήσετε τους στόχους σας!

Όποιοι εσείς θέλετε!! Ο καθένας απο εμάς θα ξαναπώ είναι μοναδικός, διαφορετικός και έχει τις δικές του ανάγκες!!



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Είναι απαραίτητο οι θεραπείες των παιδιών να συνεχίζονται το Καλοκαίρι; (Εργοθεραπεία, Λογοθεραπεία, Ειδική διαπαιδαγώγηση, Ψυχολογική υποστήριξη)

  Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα, ελπίζω να είστε όλοι καλά! Σήμερα σκέφτηκα να αναλύσουμε ένα φλέγον ζήτημα που κάθε χρόνο τέτοιο καιρό έρχεται στην επιφάνεια και δεν είναι άλλο από το αν πρέπει τα παιδιά να συνεχίζουν τις θεραπείες μετά το πέρας του κλεισίματος του σχολείου. Θέλω να πω εδώ ότι κάθε γονιός είναι ο μοναδικός άνθρωπος που παίρνει την τελική απόφαση για το παιδί και θα πρέπει να γίνεται σεβαστή η απόφασή του καθώς αυτός είναι που γνωρίζει καλύτερα το παιδί του. Από την δική μου εμπειρία θα σας πω: Οι θεραπείες δεν είναι μάθημα, είναι απαραίτητες για την εξέλιξη του παιδιού και πιθανή διακοπή χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του εκάστοτε θεραπευτή μπορεί να επιφέρει παλινδρόμηση και να καθυστερήσει σθεναρά την αποκατάσταση του παιδιού σε τυχόν δυσκολίες του. Δοκιμάζεται η θεραπευτική σχέση. Ίσως το πιο σημαντικό για εμένα. Μια διακοπή με τόσο χρονικό διάστημα αποχής θα κινδυνεύσει να χαθεί η επαφή με τον θεραπευτή. Οι θεραπείες συνήθως γίνονται μέσα από τα ενδιαφέροντα του

Τικ Τακ Μπουμ, ένα παιχνίδι που αναπτύσσει πολλές δεξιότητες

Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα,καλησπέρα!! Σήμερα μετά από πολύ καιρό, βρήκα λίγο ελεύθερο χρόνο και θα σας παρουσιάσω ένα παιχνίδι που πραγματικά ενθουσίασε εμένα και τους μικρούς μου φίλους. Τικ Τακ Μπούμ λοιπόν! Πως παίζεται (οδηγίες από την συσκευασία):  Ένα εκρηκτικό επιτραπέζιο παιχνίδι λέξεων που θα σου ανατινάξει το μυαλό! Πες μία λέξη που να περιέχει τα γράμματα της κάρτας και ξεφορτώσου τη "βόμβα" στον επόμενο, πριν ανατιναχτεί στα χεριά σου Τι δεξιότητες αναπτύσσει: Η κύρια δεξιότητα που αναπτύσσει είναι ότι το παιδί εξασκείται στην προφορική φωνολογική ενημερότητα που είναι προπομπός της γράφω-φωνολογικής ενημερότητας που είναι μια σημαντική δεξιότητα για τις σχολικές επιδόσεις.(Ανάγνωση-γραφή). Επιπλέον αναπτύσσει το λεξιλόγιο του παιδιού, καθώς  το παιδί"εκφράζεται λεκτικά και κατανοεί καινούριες έννοιες. Επιπρόσθετα αφού υπάρχει χρόνος για να δημιουργήσει το παιδί τη  λέξη  αυξάνεται  η ταχύτητα επεξεργασίας της σκέψης του. Παραδείγμ

Πως σχετίζονται οι μαθησιακές δυσκολίες με την αυτοεκτίμηση;

  Γράφει η Παπαδοπούλου Ειρήνη Καλησπέρα ελπίζω να είστε καλά! Σήμερα σκέφτηκα να μιλήσουμε για ένα μείζον θέμα για τη σύνδεση της αυτοεκτίμησης με τις μαθησιακές δυσκολίες. Κάθε μέρα συναντάω γονείς να με ρωτάνε γιατί τα παιδιά τους που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες νιώθουν ματαιωμένα, γιατί τα παρατάνε και γιατί έχουν χαμηλή αυτοπεποίθηση. Η απάντηση μου είναι γιατί αυτά τα παιδιά καταλαβαίνουν πως δεν τα καταφέρνουν νιώθουν άσχημα για τον εαυτό τους και αποσύρονται από τη μάθηση. Συχνά χρησιμοποιώ ένα δικό μου παράδειγμα με τη μαγειρική, ξέρω πως δεν είμαι καλή, άρα αποσύρομαι από το μαγείρεμα και βρίσκω ένα κάρο δικαιολογίες για να μην το κάνω και στη συνέχεια νιώθω ταυτόχρονα ανακούφιση και ανεπάρκεια. Τι είναι όμως αυτοεκτίμηση; Σύμφωνα με ορισμούς η αυτοεκτίμηση  είναι η αξιολόγηση και η αίσθηση της δικής μας αξίας, ικανοτήτων, επιδόσεων και γενικά της αντίληψής μας για τον εαυτό μας. Περιλαμβάνει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τον εαυτό μας σε σχέση με τους άλλου